IT Management

CONTACT

Prin solutiile HP IT Performance Suite oferim directorilor de tehnologia informatiei o abordare noua, completa, care se concentreaza pe strategie, procese si operatiuni, sprijinita de un portofoliu complet de produse si servicii software. Abordarea HP IT Performance Suite pune accent cu precadere pe patru initiative ale directorilor IT, deosebit de importante pentru succesul afacerii:

  • Alinierea tehnologiei informatiei la cerintele de business
  • Managementul serviciilor IT
  • Managementul aplicatiilor
  • Transformarea/optimizarea centrului de date (Data Center)

Astfel, portofoliul HP IT Performance Suite va ajuta sa va asigurati ca fiecare investitie in IT, toate resursele alocate si fiecare aplicatie, in dezvoltare sau in productie, vine in sprijinul strategiei de business.

Acest cadru strategic este completat in mod armonis de expertiza echipei de servicii CRESCENDO, certificata HP Software Gold Partner si HP Software Services Integrator. Ofertele noastre includ consultanta privind solutiile HP IT Performance Suite, training si servicii de suport, toate bazate pe metodologii standard recunoscute in industrie. Ca parte a intregii solutii de care puteti beneficia, acestea va ajuta sa optimizati valoarea investitiilor in HP IT Performance Suite.

Din punct de vedere functional, portofoliul de solutii HP IT Performance Suite se adreseaza tuturor domeniilor cheie ale unei organizatii din punct de vedere al dezvoltarii, alinierii si securizarii domeniului IT:

  • Strategie - solutii de management de portofoliu si proiecte, centru SOA
  • Aplicatii – solutii de testare a calitatii, performantei si securitatii aplicatiilor software
  • Operatii - solutii de management si automatizare a operatiilor IT

In calitate de client, Dvs. beneficiati de:

  • Alocarea resurselor IT in functie de prioritatile afacerii
  • Automatizarea proceselor-cheie, a aplicatiilor si operatiunilor in intreaga organizatie IT
  • Planificarea serviciilor IT din punct de vedere al resurselor, valorii si angajamentelor de timp
  • Reducerea riscurilor aferente operatiunilor de upgrade sau altor schimbari planificate sau neplanificate
  • Reducerea costurilor
  • Transferul de cunostinte catre echipa IT proprie
  • Vizibilitate asupra valorii reale a serviciilor IT livrate in organizatie
  • Masurarea eficientei dintr-o perspectiva de afaceri