Recomandari CRESCENDO - clienti - studii de caz
16324
page-template-default,page,page-id-16324,page-child,parent-pageid-16320,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Recomandari

Ionut Savu
IT Manager Agricover

Am analizat piata si ofertele mai multor jucatori, iar Azure ne-a convins cel mai mult. Decizia a fost argumentata de investitiile facute de Microsoft in cloud si de utilizarea in companie a numeroase alte produse Microsoft. A contat insa, la fel de mult, si oferta foarte competitiva facuta de Crescendo pentru pachetul de servicii solicitate. Anterior, 30% din timpul de lucru al echipei IT era alocat diviziei Agri-Finance. Dupa migrarea in Azure, am eliminat o buna parte din sarcinile de rutina legate de administrare si monitorizare, iar timpul alocat s-a redus la 10%. Inclusiv inregistrarile in aplicatia interna de ticketing s-au redus considerabil. Avem astfel resursele necesare sa gestionam proiecte cu o valoare mai mare pentru business si pentru cresterea eficientei utilizatorilor.

Laura Afrasine
Director General al MediHelp

Intreruperile in functionare, atat pentru email cat si pentru CRM, ne-au determinat sa mutam serverele la un furnizor extern, insa ne-am lovit de probleme cu securitatea, iar furnizorul nu ne-a putut oferi suportul necesar. Este foarte dificil cand nu ai competente tehnice sa intelegi situatia si sa gasesti o solutie, prin urmare frustrarile erau apasatoare, iar costurile nu tocmai neglijabile. Stiam ce inseamna cloud computing, iar in urma prezentarilor facute de furnizori am inteles exact avantajele oferite de eliminarea echipamentelor si a licentelor, ceea ce era exact solutia pe care o cautam. Calitatea serviciilor a crescut evident, iar practic nu avem intreruperi in functionare, nici in ceea ce priveste CRM, nici in cazul e-mailurilor. Mai mult, stiu ca Microsoft isi asuma raspunderea pentru aceasta continuitate in functionare, ceea ce ne aduce un plus de confort.

Nicoleta Dradiciu
Director Operatiuni Clienti la Aegon Asigurarari de Viata

Ne-am orientat catre Dynamics CRM pe considerente legate de calitatea solutiei si de existenta unei alternative la nivel de suport, constand intr-un canal extins de parteneri cu resurse disponibile, atat la nivel tehnic, cat si de business. De asemenea, am verificat o referinta relevanta, un proiect similar la compania Valoris, de unde am obtinut informatii asupra modului de lucru cu Dynamics CRM. Proiectul implementat la Valoris fiind gestionat de CRESCENDO, ne-am orientat natural catre ei, dupa ce am verificat si alte recomandari din piata. In alegerea facuta, au contat mai mult referintele din mediul de business decat pretul in sine. In final, ne doream o solutie care sa ne ajute in dezvoltarea portofoliului. Atat echipa CRESCENDO, cat si Dynamics CRM, au aratat o flexibilitate ridicata, ceea ce ne-a permis realizarea unui mod de lucru foarte dinamic, capabil sa se schimbe din mers.

Johnson Jacob
Director IT la Scoala Americana Internationala din Bucuresti

Am avut o relatie pozitiva si solida cu CRESCENDO de-a lungul timpului. Am apreciat intotdeauna disponibilitatea lor de a ne sprijini prin profesionalism si expertiza. Solutia de retea initiala a fost implementata in 2004 de CRESCENDO, iar revenirea la ei, dupa 10 ani, pentru implementarea unei noi solutii reprezinta confimarea increderii si respectului reciproc dintre cele doua organizatii.

Marius Dumitrescu
IT Manager Centrofarm

Ne trebuia un instrument familiar utilizatorilor, iar solutia Microsoft s-a potrivit acestor cerinte – cerintele noastre. Cand rapoartele si filtrarea datelor se fac intr-un program ca Excel 2013 este clar ca utilizarea va fi facila. Complementar am apreciat si PowerView care permite vizualizarea interactiva a datelor direct din browser, dar si PowerPivot care ajuta la derularea de analize complexe a datelor deja existente in Excel. Un alt element diferentiator pentru Microsoft SQL BI server a fost Power Query care combina si rafineaza date dintr-o varietate de surse, inclusiv relationale, structurate si semi-structurate, OData, Web, Hadoop, Azure Marketplace, Azure SQL Database, liste de sharepoint si ofera inclusiv capacitatea de a cauta date publice in surse precum Wikipedia. Pentru alegerea CRESCENDO au contat atat relatiile de afaceri deja existente in urma derularii unor contracte anterioare (servicii de infrastructura, implementare Microsoft Lync, etc.), dar mai ales competentele pe Business Analytics/Business Intelligence si referintele prezentate. De asemenea, Crescendo este partener Microsoft de nivel Gold si Silver pe mai multe linii tehnologice.

Askar Zhakenov
Group IT Director Rompetrol

Existenta unui mediu IT eterogen genera dificultati si costuri mari de administare. Practic, in lipsa unui management centralizat, intretinerea implica numeroase deplasari in centrele de date si interventii manuale pe o infrastructura al carei inventar corect era dificil de realizat. Mai mult, fiecare IT Business Unit administra separat sectiuni din infrastructura, ceea ce complica si mai mult situatia. Evaluarea interna facuta de Rompetrol a generat un proiect de consolidare, pentru care am analizat piata si am evaluat toate solutiile disponibile. Am ales platforma Vblock dupa o evaluare minutioasa a indicatorilor de performanta si a suportului garantat, dar si pentru conceptul unitar in jurul caruia a fost dezvoltata, aspecte care pentru noi au contat foarte mult. Mutarea infrastructurii IT&C in Cloud a fost un succes pentru Rompetrol. Din punctul meu de vedere, avantajul oferit de platforma Vblock se poate exprima in doar patru cuvinte: best value for money.

Narcis Mircea
IT Manager Generali Romania

Generali Romania a decis schimbarea solutiei de email IBM Lotus cu Microsoft Exchange 2007 versiunea de licentiere Standard pentru a simplifica modul de administrare si utilizare dar si a reduce costurile de administrare. Ofertele primite au aratat ca la discount-uri similare, costurile de licentiere si implementare / adoptare a soluiei Microsoft Exchange au fost mai mici fata de IBM Lotus. Complementar, contractul cu Microsoft permitea si accesul la alte produse, precum SharePoint pentru dezvoltarea unui portal Intranet¬¬. Pentru migrarea solutiei de email, Generali Romania a ales CRESCENDO, integrator IT&C cu experienta de peste 10 ani in proiecte avand la baza tehnologia Microsoft, inclusiv Exchange. Echipa CRESCENDO a fost implicata in toate etapele proiectului – de la analiza, design pana la implementare/ migrare si a reusit cu brio sa atinga obiectivele de performanta impuse de Generali, printre care si finalizarea proiectului in termenul record, de doar trei saptamani. Deoarece aveam la dispozitie sisteme de stocare foarte rapide am fi putut face migrarea intr-o singura etapa, insa am preferat sa migram 100 de conturi pe zi pentru a nu produce o schimbare brusca in organizatie. Am observat insa ca multi utilizatori erau familiarizati cu Microsoft Outlook, iar trecerea la noua solutie s-a facut fara probleme. Prin urmare, distribuirea unui manual de utilizare si existenta unei linii HelpDesk au fost suficiente. Nu a existat downtime si nu s-au pierdut date.

Daniel Oana
CIO Volksbank

Implementarea in cateva sedii a solutiei Cisco IP Telephony a reprezentat inceputul rezolvarii, cu succes, a problemei costurilor de telefonie ale bancii. Pentru aceste sedii, mutarea catre telefonia IP a permis o reducere cu aproximativ 40% a costurilor opertionale aferente comunicatiilor. Pentru agentii din trezorerie am optat pentru solutia de inregistrare voce CallRec de la Zoom. Acum, ordinele de vanzare / cumparare valuta, transmise catre trezorerie, raman inregistrate in istoricul clientilor, eliminandu-se gradul de risc al contestarii acestora. Scopul nostru este acela de a oferi treptat un serviciu de comunicatii consecvent in toata organizatia. In acelasi timp, conjunctura economica ne obliga sa reducem costurile de operare, sa centralizam administrarea si sa crestem nivelul de securitate la nivelul intregii banci. Dupa analiza atenta a pietei, am ales solutiile Casei de solutii CRESCENDO, care ne ajuta sa ne aficientizam activitatea si contribuie semnificativ la asigurarea satisfactiei clientilor nostri si la fidelizarea lor.

Ilinca Rosetti
Director Executiv in cadrul departamentului Servicii Bancare al ProCredit Bank

ProCredit Bank avea nevoie de o infrastructura sigura si viabila, de o solutie de Contact Center pentru gestiunea apelurilor, integrata cu o aplicatie software care sa asigure managementul relatiilor cu clientii. Casa de Solutii CRESCENDO a fost cea care ne-a oferit o solutie performanta si flexibila. Astfel, putem veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri si, in acelasi timp, putem gestiona mai eficient resursele interne.

Diana Dutescu
Administrator IMDIA Targoviste

Pentru a fi intr-adevar competitivi pe aceasta piata, aveam nevoie de toate uneltele disponibile cu care sa putem obtine in timp real informatiile privind activitatea desfasurata si care sa ne permita cuantificarea si optimizarea productivitatii, obtinerea unor costuri de productie reale, cat si trasabilitatea produselor. Mai mult, se solicita o buna gestionare a comenzilor de vanzare si de aprovizionare, cat si centralizarea si raportarea informatiilor de natura comerciala. Am urmarit implementarea unui sistem care sa ne poata furniza informatiile necesare in timp real, pentru controlul activitatii si sustinerea procesului de decizie. De asemenea, am avut in vedere si inlesnirea planificarii productiei, optimizarea acesteia in functie de raportul cerinte – capacitate. Mai mult, am urmarit ca aplicatia sa fie usor de implementat, intr-un timp cat mai scurt, cerinta satisfacuta de MFG/PRO. La alegerea Casei de solutii CRESCENDO am luat in considerare experienta de peste 15 ani in implementarea de aplicatii software integrate, portofoliul de clienti, cat si referintele bune privind profesionalismul dovedit de consultantii CRESCENDO. Pentru Casa de solutii Crescendo s-a obtinut cel mai bun raport intre considerentele calitative si oferta financiara, comparativ cu cele ale concurentilor.

Nicolae Ciurea
Director General Executiv in cadrul grupului Humanitas

Tinta noastra a fost implementarea unei solutii performante, care sa se constituie intr-un real ajutor in activitatea de zi cu zi a managerilor noştri. Calitatile produsului software propus de CRESCENDO, precum şi profesionalismul de care a dat dovada echipa implicata in acest proiect ne face sa consideram ca alegerea noastra a fost cea corecta.

Aurelian Lungu
IT Manager Impact

Aveam nevoie de o solutie care sa eficientizeze lucrul in echipa, o solutie de comunicatii care sa faciliteze audio si video conferintele. In urma implementarii realizate de Echipa CRESCENDO am obtinut o reducere de pana la 50% a costurilor de deplasare si de comunicare si am unificat comunicatiile.

Calin Ardelean
IS Manager ABB Romania

Pe masura ce nevoile de comunicatii ale ABB Romania au crescut semnificativ, investitia intr-o solutie care sa asigure un flux de informatii continuu intre sediul central si celelalte locatii a devenit obligatorie. Echipa CRESCENDO a oferit design-ul tehnic si a implementat solutia Cisco. Solutia aleasa ne-a oferit beneficii imporante: productivitate sporita, costuri mai mici, protectia investitiei si o perioada de implementare de maximum 30 de zile.

Adrian Dragan
Manager IT la Elite Romania

Ca sa ai un control complet asupra productiei, a costurilor de fabricatie, a eficientei desfacerii, trebuie sa cunosti, zi de zi si ceas de ceas, tot ceea ce se intampla in firma. Toate informatiile despre intrari, iesiri, cumparari, vanzari etc. trebuie sa le strangi ca intr-un cos, din care sa poti extrage oricand ce iti trebuie. Ca sa fii eficient, ai nevoie de o aplicatie IT performanta. Cand achizitionezi un astfel de sistem, practic cumperi un know-how, nu un program. Este important sa mergi pe niste cai deja bine cunoscute, ca sa fii eficient. CRESCENDO ne-a asigurat si consultanta in implementarea solutiei WAN si a securitatii retelei. Serverul de mail si securizarea accesului la Internet le-am realizat tot cu consultanta de la ei. CRESCENDO acopera o gama mare de servicii si echipamente: solutii hard, solutii in anumite domenii de software, in retele si securitate de retea, consultanta in implementare si integrare.

Doru Badiu
IT Manager, Tuborg Romania

Nu s-a dorit sa se implementeze cea mai buna aplicatie de vanzare sau de analiza de marketing sau cea mai buna aplicatie de contabilitate, ci aplicatia care realiza o buna integrare a functiunilor din intreprindere. Un alt criteriu a fost posibilitatea sistemului de a lucra in timp real si de a include in el toate cerintele legate de legislatia romaneasca, luarea in considerare a posibilitatii lucrului cu mai multe valute. Si nu pe ultimul loc a fost suportul asigurat de o firma din Romania. MFG/PRO a reprezentat pentru noi aplicatia care realiza cea mai buna integrare a functiunilor din intreprindere.

Axel Hummel
Presedintele Libra Bank

Decizia de implementare a acestei infrastructuri este in concordanta cu strategia de diversificare a serviciilor si produselor Libra Bank si asigura suportul tehnic necesar pentru functionarea optima a unei retele teritoriale extinse, asa cum isi propune Libra Bank sa aiba. Clientii Libra Bank sunt principalii beneficiari ai proiectului implementat prin colaborarea dintre Libra Bank si CRESCENDO, deoarece aceasta infrastructura ofera un plus de flexibilitate si rapiditate in derularea operatiunilor, prin eficientizarea activitatii Departamentului de IT.

Ionel Dinu
Director Valoris Center

Am optat pentru Cisco IP Contact Center integrat cu Microsoft CRM, aplicatie care la randul ei este integrata cu Microsoft Excange si toate lucreaza pe Active Directory, ceea ce era mai mult decat speram sa gasesc. In alegerea Casei de Solutii CRESCENDO ca partener pentru implementarea proiectului au contat competentele in mai multe arii de interes detinute de companie, atat pe tehnologie Microsoft, cat si Cisco. Mai mult, compania CRESCENDO implementase intern Microsoft CRM 3.0 integrat cu Cisco Unified Communication, fiind si primul utilizator din Romania al noii tehnologii integrate.

Alex Manoilescu
Implementation Manager in cadrul Valoris Center

CRESCENDO a fost capabila sa ofere o solutie solida, care a satisfacut totodata cerinta pentru o solutie flexibila, usor de gestionat si scalabila. Unul dintre cele mai importante avantaje pentru care am ales CRESCENDO a fost abilitatea sa de a livra intreaga solutie si de a acoperi intregul domeniu de suport al proiectului, intrucat este foarte important pentru noi sa stim ca, in caz de incidente, putem gasi solutii de rezolvare completa intr-un singur loc.

Ionela Ros

Anterior implementarii Microsoft Dynamics CRM, nu exista un sistem care sa ne permita stocarea interactiunii cu clientul (aplicatia Call Center ne permitea doar stocarea motivului apelului si astfel aveam rapoarte statistice referitoare la numarul de apeluri si specificul acestora, insa nu erau legate de clienti, nu stiam cine a initiat acele apeluri, nu aveam istoric per client, ci istoric per apel). Aplicatia a fost primita foarte bine de utilizatori deoarece activitatea lor a fost imbunatatita odata cu aceasta: activitati efectuate pana atunci manual au fost inlocuite de taskuri automate din CRM, in plus au avut acces rapid la informatii pentru care alta data era necesara cautarea in mai multe aplicatii. Colegii mei, pe masura ce au utilizat aplicatia au descoperit mai multe beneficii.