Studii de caz - Clienti CRESCENDO - recomandari
16326
page-template-default,page,page-id-16326,page-child,parent-pageid-16320,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Studii de caz

  • Granarul Europei interbelice, Romania are nevoie de o agricultura care sa faca tranzitia de la extensiv la inteligent. Companii precum Agricover au un rol important, prin livrarea de produse si servicii inovatoare atat catre fermieri, cat si catre procesatori. Pentru a reusi in aceasta actiune,...

  • Scoala Americana Internationala din Bucuresti (AISB) considera ca tehnologia ofera promisiunea, potentialul si puterea de a transforma modul in care predam si ii invatam pe elevi sa se pregateasca pentru viitor. AISB a fost fondata in 1962 de Ambasada Statelor Unite ale Americii pentru a...

  • Despre Aegon Romania Care este valoarea unui client? Poate fi masurata? In 2014, cand Aegon Romania a preluat cei peste 20.000 de clienti de asigurari de viata ai companiei  Eureko, managementul companiei a decis sa imbine eficient o strategie orientata pe client  cu o tehnologie de...

  • Cand ceea ce te pricepi cel mai bine sa faci sunt asigurarile de sanatate, IT-ul devine invariabil o corvoada. Echipamente complicate si zgomotoase, mentenanta, configurare, cu alte cuvinte costuri si foarte mult stres. Aceasta a fost si logica MediHelp, care a renuntat la infrastructura IT pe...

  • Pentru lantul de farmacii Centrofarm obtinerea rapida si facila a rapoartelor manageriale este un obiectiv important pentru bunul mers al afacerilor. Prin urmare, compania a implementat o solutie complexa, bazata pe Microsoft SQL Server 2012 Business Intelligence si Microsoft SharePoint Server 2013

  • Generali Romania a utilizat pentru o perioada indelungata solutia de email IBM Lotus, administrata in regim externalizat, de catre filiala din Viena a grupului. In 2011, pe fondul reorganizarii infrastructurii IT, Generali Romania a luat decizia administrarii locale a solutiei de email. Mai mult, pe

  • Organizatiile de servicii financiare de astazi trebuie sa faca fata unui numar tot mai mare de provocari, tinand seama de competitia tot mai acerba de pe piata, precum si de pretentiile tot mai sofisticate ale clientilor, dar si de tendinta de micsorare a marjelor de...

  • “Mutarea infrastructurii IT&C in Cloud a fost un succes pentru Rompetrol. Din punctul meu de vedere, avantajul oferit de platforma Vblock se poate exprima in doar patru cuvinte: best value for money.” – Askar Zhakenov, Group IT Director Rompetrol Prezentarea generala a proiectului La final

  • The National Airport of Romania assures network availability while improving efficiency and introducing collaborative applications. Executive Summary Customer Name: National Airport of Romania Industry: Transport Location: Romania Number of Employees: 1300 Challenge Improve customer experiences acro

  • Pentru analiza manageriala a indicatorilor de performanta, bazata pe gestionarea, controlul si planificarea resurselor, IMDIA a ales MFG/PRO ca solutie de Planificare a Resurselor Intreprinderii (ERP), integrata cu solutia de Business Intelligence QlikView si utilizand platforma hardware de la Hewle

  • In urma implementarii solutiei Microsoft Office Communications Server 2007 R2, dezvoltatorul imobiliar Impact Developer & Contractor ia decizii mai rapide si beneficiaza de o reducere de pana la 50% a costurilor de deplasare si de comunicare, punand astfel bazele comunicatiilor unificate (Micros

  • ABB Romania, lider pe piata de energie si automatizari din Romania si membra a ABB Grup, a introdus o solutie Cisco de comunicatii unificate pentru a imbunatati procesele de lucru si a reduce costurile de comunicatii. Proiectul a implicat de asemenea modernizarea retelei IT si...

  • Volksbank Romania, a treia banca din sistem la sfarsitul anului 2008, cu active de peste 5,3 miliarde euro si o cota de piata de 6,79%, a ales solutia Cisco IP Telephony pentru a reduce costurile operationale aferente comunicatiilor. Proiectul a fost demarat prin implementarea solutiei...

  • Ca sa poata raspunde cat mai eficient solicitarilor diverse ale clientilor sai, VB Leasing a achizitionat in 2008 o solutie performanta de Call Center. Era nevoie de o solutie din oferta Cisco, iar ca furnizor si implementator a fost aleasa, pentru capabilitatile si experienta sa,...

  • Ca sa poata raspunde cat mai eficient solicitarilor diverse ale clientilor sai, VB Leasing a achizitionat in 2008 o solutie performanta de Call Center. Era nevoie de o solutie din oferta Cisco, iar ca furnizor si implementator a fost aleasa, pentru capabilitatile si experienta sa,...

  • Solutia rezultata din cooperarea a doi lideri IT&C, Microsoft si Cisco, este folosita acum in premiera intr-un Call Center romanesc, dupa implementarea reusita de CRESCENDO in anul 2007. Situatia initiala Managementul companiei a realizat ca pentru a veni in intampinarea nevoilor pietei, in cadr

  • Casa de solutii IT&C a implementat in luna mai 2007, in cadrul Grupului Humanitas, solutia de tip Business Intelligence QlikView, bazata pe o tehnologie revolutionara, de ultima ora. De acum, managerii grupului isi pot fundamenta deciziile pe informatii corecte, actuale si primite rapid, in rapo

  • “Ca dezvoltatori, manipulam informatii pretioase, iar plusul de certitudine privind securitatea informatiei pe care ni-l aduce noua solutie de comunicare este foarte important. Si mai este ceva: aceasta solutie reprezinta un instrument modern care eficientizeaza lucrul in echipa. Si cand angajatii d

  • Complexul Energetic Rovinari avea nevoie de o solutie care sa creasca eficienta operationala organizatiei, sa reduca costurile operationale si nu in ultimul rand sa securizeze fluxul informational, devenit critic. Situatia initiala In 2006, Complexul Energetic Rovinari dispunea de o infrastructura d

  • Prin noua infrastructura IT, implementata cu sprijinul Casei de solutii CRESCENDO, Libra Bank ofera clientilor un plus de rapiditate si flexibilitate. Situatia initiala Ritmul inalt de crestere inregistrat de Libra Bank in 2005, precum si planurile de extindere teritoriala si crestere a numarului de

  • Banca Transilvania a crescut cu 30% productivitatea activitatii de telesales prin implementarea Dynamics CRM, integrata in Call Center-ul de tehnologie Siemens deja existent. Alte beneficii includ reducerea cu 75% a timpului de activare a serviciului de Internet Banking, cresterea productivitatii mu

  • Oltchim a dorit o solutie care sa ofere fundatia necesara dezvoltarii afacerii. Prin implementarea de catre CRESCENDO a solutiei Microsoft Windows Server 2003, obiectivele au fost atinse. In scurt timp, Oltchim a inregistrat o crestere a productivitatii, reducerea costurilor si beneficii sporite pen

  • “MFG/PRO a reprezentat pentru noi aplicatia care realiza cea mai buna integrare a functiunilor din intreprindere” – Dorin Badiu, IT Manager la Tuborg Romania. Situatia initiala Tuborg Romania dorea sa integreze functiile din intreprindere intr-o singura aplicatie de gesionare, care sa serveasca cel

  • Sa ai dotarea informatica permanent innoita, fara sa te preseze nimeni sa platesti totul deodata, pe loc. Sa nu te preocupe cand ceva nu merge bine, pentru ca altcineva are aceasta preocupare. Sa iti vezi linistit de principala ta activitate, pentru ca de Tehnologia Informatiei...

  • Aplicatia ERP cu numele MFG/PRO si dezvoltata de compania QAD a fost implementata la Elite Romania de specialistii CRESCENDO. In plus, CRESCENDO a asigurat si consultanta in implementarea solutiei WAN si a securitatii retelei, precum si serverul de mail si securizarea accesului la Internet. Situatia