SPECIALIZARI CISCO

ATP Unified Contact Center Enterprise

CONTACT

Contact Center

Serviciul de Contact Center este parte a unui concept mai larg de servicii integrate, structura ce faciliteaza clientului colaborarea cu noi. Mai mult decat un mod profesionist de livrare a serviciilor,  Contact Center-ul permite gestionarea eficienta a proiectelor complexe din punct de vedere al serviciilor de asistenta si suport tehnic.

Totodata, ne permite sa sporim calitatea si sa integram eficient mare parte din celelalte servicii specifice pe care le oferim pentru a minimiza timpii de nefunctionare a echipamentelor hardware sau a aplicatiilor software detinute de clientii nostri. Putem realiza acest lucru bazandu-ne pe:

  • Profesionalismul si promptitudinea personalului de la Contact Center;
  • Stoc permanent de echipamente de back-up si de piese de schimb;
  • Echipa certificata de partenerii nostri de renume mondial.

Oferim clientilor nostri, prin intermediul Centrului de Contact:

  • Disponibilitate maxima: Contact Center este operational 24/7; se gestioneaza astfel, in mod operativ, solicitarile clientilor care obtin astfel un plus de valoare in activitatea de intretinere a solutiei si rezolvarea proactiva a problemelor, o disponibilitate crescuta a sistemului si productivitate sporita a utilizatorilor;
  • Mod de comunicare: romana si engleza;
  • Promptitudine: Contact Center-ul asigura automatizarea procesarii apelurilor, alertarea specialistilor si monitorizarea continua a cazurilor inregistrate;
  • Calitate si profesionalism: Solicitarile clientilor sunt tratate profesionist in functie de tipul de contract semnat, care prevede parametrii serviciului (SLA), printre care: intervalul de acoperire, timpul de raspuns, timpul de remediere, modalitatea de rezolvare;
  • Raportare in timp real: Sistemul flexibil de rapoarte asigurat de Microsoft Dynamics CRM permite o buna urmarire a indeplinirii obligatiilor contractuale pe care ni le-am asumat fata de clientii nostri.