CONTACT

Outsourcing

Preluam si administram, partial sau total, resursele IT&C ale clientului care doreste externalizarea unei activitati sau a unui proces. Rezultatul acestor servicii poate fi controlat de client, pe baza unor parametri agreati de comun acord.

Oferim astfel clientilor nostri posibilitatea de a reorienta resurse materiale si umane valoroase catre afacerea de baza. Iar la nivelul intregii companii, adresam in primul rand o nevoie de business a clientului, prin oferirea nivelului de servicii asteptat sau pe care si-l doreste afacerea.

Cand este momentul sa optati pentru externalizare?

  • Cand ati ajuns  la un nivel de dezvoltare de la care lucrurile sunt pe cale sa scape de sub control:

Managementul echipamentelor, utilizatorilor, aplicatiilor este tot mai dificil, consuma tot mai multe resurse, este necesar un nivel de pregatire a personalului tot mai ridicat. Momentele de supraincarcare ale acestuia alterneaza cu perioade lungi de lipsa de incarcare.

Orice dezvoltare a sistemului genereaza conflicte de structura si compatibilitate, implica achizitii colaterale costisitoare.

  • Cand  dependenta de resurse umane “cheie” este tot mai mare, eventual una sau mai multe din aceste resurse parasesc organizatia (temporar sau definitiv) si continuitatea desfasurarii propriilor servicii este afectata.
  • Cand resursele existente nu asigura un nivel corespunzator de profesionalism (eventual in urma unor dezvoltari ale sistemului IT&C care n-au fost urmate de calificarea adecvata a personalului propriu). In consecinta, respectiva organizatie doreste sa aiba un control cat mai bun al costurilor si al performantei propriului sistem IT&C si nu doreste sa-si construiasca si sa-si intretina un efectiv de resurse umane ultra-specializat, numeros si costisitor. Prezenta unui furnizor de servicii in aceasta zona elimina aproape in totalitate aceste neajunsuri.

Ce poate fi externalizat?

Functie de necesitatile de afaceri si posibilitatile beneficiarului, abordarea CRESCENDO permite o structura extrem de flexibila. Cu alte cuvinte oferim pachete de servicii aplicabile asupra structurii IT&C a companiei client, pe unul sau mai multe sub-seturi ce compun aceasta infrastructura.

BENEFICII:

Cresterea eficientei si a productivitatii si, implicit, a competitivitatii afacerii Dvs. prin preluarea integrala sau partiala, de catre specialisti, a activitatilor de gestionare a infrastructurii IT&C poate fi obtinuta prin:

  • Garantarea continuitatii afacerii

Problema dependentei de resursele umane este rezolvata, fluctuatia personalului IT propriu nu mai genereaza intreruperi in asigurarea constanta a serviciilor, acest lucru fiind acoperit prin resursele proprii ale CRESCENDO. In plus, intreruperile planificate pentru personalul propriu IT (concedii de odihna, etc.) sunt eliminate definitiv prin asigurarea continuitatii desfasurarii activitatilor, garantata contractual.

Caracteristica de furnizor complet, standardele si metodologiile aplicate ne permit organizarea eficienta a activitatilor, cu asigurarea continuitatii in prestarea serviciilor pentru partenerii nostri.

  • Cresterea performantelor prin garantarea calitatii serviciilor IT prestate

Procesul continuu de calificare si perfectionare, de crestere a competentelor tehnice a personalului propriu CRESCENDO, permit livrarea unor servicii de inalta calitate.

Nivelul de suport contractat poate permite eliminarea neajunsurilor cauzate de intreruperile in functionarea sistemului IT&C, prin garantarea timpilor de remediere.

Cresterea gradului de securitate privind accesul la informatiile afacerii proprii si eliminarea pierderilor de date.

Cresterea competitivitatii prin utilizarea celor mai moderne tehnologii, propuse de specialisti in domeniu.

  • Gestionarea eficienta a costurilor

Controlul eficient al costurilor cu resurselor umane implicate, reducerea costurilor aferente administrarii, prin optimizarea de catre CRESCENDO a alocarii personalului tehnic pe arii de competente si, implicit, prin organizarea eficienta a acestora.

Reducerea cheltuielilor si mentinerea acestora sub control, prin optimizarea sistemului IT&C si corecta dimensionare a acestuia, adaptat la nevoile proprii.

Reducerea la minim a costurilor ascunse legate de mijloacele fixe si nu numai, implicate in buna desfasurare a activitatilor specialistilor IT proprii (mijloace de comunicare – telefon, mijloace de deplasare – masina, costuri de perfectionare, bonusuri, amenajare loc de munca), prin utilizarea resurselor CRESCENDO.

Optimizarea gestionarii fondurilor destinate investitiilor in noi achizitii IT&C, prin contractarea avantajoasa a solutiilor propuse.

  • Adaptarea solutiilor la dimensiunile/cerintele companiei

Competentele si experienta acumulata in 22 de ani de furnizare de solutii complexe, ne recomanda in rezolvarea punctuala, flexibila, a necesitatilor Dvs.

Parteneriatele cu furnizori consacrati in domeniul IT&C reprezinta garantia furnizarii unor solutii adaptate nevoilor proprii, cu garantarea eficientei si scalabilitatii ulterioare a acestora