CONTACT

Servicii de Baza

Printr-o gama completa de servicii, specifice fiecarei faze a unui proiect, echipele noastre va asigura expertiza tehnica si operationala solicitata de proiectul agreat, modelat optim pe cerintele specifice ale afacerii Dumneavoastra.

Pre-implementare

Pre-implementarea, specifica in Presales & Sales, reprezinta etapa de initiere din cadrul unui proiect ce are drept rezultat stabilirea strategiei de realizare a obiectivului propus, precum si a resurselor implicate.

Servicii de baza specifice etapei de pre-implementare:

  • Analiza/consultanta – activitati specifice ce au drept rezultat atat evaluarea starii curente a sistemelor, cat si a starii viitoare, functie de necesitatile/asteptarile clientilor, precum si consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare. Practic, acopera toate aspectele legate de proiectarea, implementarea sau dezvoltarea unui sistem informatic, atat din punct de vedere hardware, cat si software, respectiv serviciile aferente.
  • Design/proiectare – activitati care au drept rezultat specificatiile de proiectare ale sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului etc.);
  • Audit – activitati ce au drept rezultat masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse, activitati ce apartin unui proces complex structurat in trei etape: strangerea de informatii, evaluarea propriu-zisa si raportarea.

Implementare

Etapa de implementare, de punere in practica a strategiei elaborate in etapa de pre-implementare, acceptata de dumneavoastra, cu implicarea resurselor planificate, cuprinde activitatile:

  • Instalare - activitati care au drept rezultat punerea in functiune, la nivel de baza / primar, a sistemului solicitat de client. Instalarea produselor hardware este in general precedata de crearea cadrului adecvat instalarii (site preparation), a carei responsabilitate revine de regula clientului.
  • Analiza/consultanta - activitati specifice, ce au drept rezultat atat evaluarea starii curente a sistemelor, cat si a starii viitoare, functie de necesitatile/asteptarile clientilor, precum si consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare. Practic, acopera toate aspectele legate de proiectarea, implementarea sau dezvoltarea unui sistem informatic, atat din punct de vedere hardware, cat si software, respectiv serviciile aferente.
  • Design/proiectare – activitati care au drept rezultat specificatiile de proiectare ale sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului, etc.).
  • Configurare/adaptare – activitati specifice, ce pot fi precedate de actiuni de instalare si au drept rezultat finalizarea punerii in functiune a unui sistem prin aducerea acestuia la parametrii de functionare propusi.
  • Audit - activitati ce au drept rezultat masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse, activitati ce apartin unui proces complex structurat in trei etape: strangerea de informatii, evaluarea propriu-zisa si raportarea.
  • Asistenta tehnica – activitati prin care clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem informatic.
  • Dezvoltare software – activitati specifice ce au drept rezultat crearea/modificarea unor solutii software la necesitatile specifice ale clientului.
  • Training specific – serviciu care consta in efectuarea de activitati de instruire a personalului clientilor in vederea formarii de abilitati in domeniul IT pentru ariile de interes solicitate.

Post-implementare

Etapa de post-implementare, asa cum si denumirea o sugereaza, defineste perioada in care produse implementate (fie echipamente, fie aplicatii software etc.) sunt intrate in productie, fiind acoperite de garantie din partea producatorului sau de contracte cu clauze specifice. Aceasta etapa cuprinte activitati de tipul:

  • Asistenta tehnica – activitati prin care clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem informatic. Astfel, la solicitarea beneficiarului, specialistii CRESCENDO pot asigura sprijin tehnic competent de specialitate, referitor la repararea, dezvoltarea, asamblarea sau instalarea, testarea, intretinerea sau orice alt serviciu tehnic sub forma de instruire, perfectionare, transmitere de informatii tehnice de specialitate, aptitudini si servicii de consultanta. Asistenta tehnica include si formele de asistenta transmise verbal (telefonic).
  • Suport tehnic hardware/software – activitati specifice etapei de post-implementare constand in:
    • Mentenanta - servicii de intretinere care acopera o anumita perioada. Se fac proactiv si nu determinat de un eveniment, la initiativa furnizorului, conform unui program prestabilit (reguli prestabilite referitoare la periodicitate, numar de interventii, tarife orare). Pentru componentele software poate include accesul la (service pack-uri) noile variante ale aplicatiei (denumit uneori “subscription fee”).
    • Remediere disfunctionalitati – servicii de suport corectiv care acopera o anumita perioada. Se fac la initiativa clientului, fiind generate de aparitia unor incidente neprevazute. De la caz la caz, se poate garanta rezolvarea acestora conform unor reguli prestabilite (SLA – Service Level Agreement).