Cloud PBX - Office 365 cu Skype for Business Online - CRESCENDO
18464
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-18464,page-child,parent-pageid-17781,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Cloud PBX

Crescendo Managed Services for Office 365 Communication

Cloud PBX este tehnologia Microsoft care permite controlul apelurilor si capabilitatilor PBX in cloudul Office 365 cu Skype for Business Online. Aplciatia Skype for Business Cloud PBX va permite sa inlocuiti sistemul PBX existent cu un set de caracteristici furnizate direct de la Office 365 si strans integrata in experienta productivitatii cloud a companiei.

 

Serviciile CRESCENDO Manged pentru Office 365 Communication faciliteaza clientilor comunicarea pe baza experientei Skype for Business si a functiilor Cloud PBX / PSTN Conferencing. Avem competente certificate sa livram aceste servicii si ne bazam pe metodologia Skype Operations Framework. Pentru implementarea cu succes si adoptarea la capacitate maxima a Cloud PBX cu Office 365, Microsoft Skype Operations Framework (SOF) este incorporata in serviciile CRESCENDO.

De ce sa alegeti Skype Operations Framework (SOF)

Pentru implementarea cu succes si adoptarea maxima a Cloud PBX cu Office 365, CRESCENDO a incorporat in serviciile oferite Microsoft Skype Operations Framework (SOF). SOF este un ghid complex si un set de instrumente pentru implementarea si gestionarea unui serviciu de comunicatii fiabil si rentabil bazat pe Skype for Business online. SOF acopera intregul ciclu de viata al proiectului pornind de la planificare, livrare, adoptare, operare si migrare. Cele trei etape ale SOF care asigura o implementare reusita a proiectului Skype for Business sunt: planificarea, livrarea si operarea.

4_SOF-Wheel-graphic1

De ce sa alegeti Cloud PBX?

Simplificati experienta utilizatorului prin integrarea tuturor dispozitivelor de telefonie in Skype for Business

Imbunatatiti calitatea apelurilor si asigurati functionalitatile esentiale intr-un loc de munca modern

Puteti apela sau puteti fi apelat de catre utilizatorii de telefonie fixa si de le telefonie mobile

Redirectionati, urmariti si inregistrati apelurile

Imbunatatiti elementele de autentificare si securitate, in special pentru utilizatorii mobile

Folositi scalabilitatea cloud-ului Microsoft

Inlocuiti cu succes sistemele traditionale telefonice PBX locale

De ce Skype for Business Online?

Faciliteaza comunicarea echipei pentru utilizatorii Skype

Permite apelarea Skype la Skype si apeluri de grup

Conferinte de voce si video pentru utilizatorii Skype

Mesaje instant si mesagerie prin text, voce si video

Inregistrare apeluri audio/video si continut partajat

Organizare intalniri si calendare

Partajare – trimiterea / partajarea de fisiere, fotografii, videoclipuri, ecrane, prezentari, contracte

De ce PSTN Conferencing?

Extinderea intalnirilor online Skype pentru Business prin dial-in / dial-out telefonic pentru a comunica cu utilizatorii de telefonie fixa si de telefonie mobila

Oricine se poate alatura intalnirii dvs. prin telefon, chiar daca nu are o conexiune de date

Dial-in numere pentru mai mult de 100 de tari din intreaga lume

De ce Crescendo?

CRESCENDO International SRL este un integrator IT&C cunoscut si Partenerul care faciliteaza schimbarea in business-ul clientului prin tehnologie si experienta acumulata in istoria de succes ca si „casa de solutii IT&C”. Pe scurt, CRESCENDO inseamna peste 200 de clienti activi, mii de proiecte implementate cu succes si peste 20 de parteneriate strategice.

Cu o experienta de aproape 25 de ani pe piata, CRESCENDO ofera aplicatii, solutii si servicii IT personalizate, cu ajutorul carora clientii obtin beneficii maxime din informatiile de afaceri. Cu capital integral romanesc, compania a inceput ca furnizor de hardware si software, apoi a adaugat in fiecare an multe solutii IT&C prin intermediul parteneriatelor cu companii de top din interaga lume. Din pozitia de furnizor cu experienta in mai multe domenii de activitate, a inceput treptat sa integreze sisteme complexe bazate atat pe propriile solutii cat si pe cele ale furnizorilor.

Crescendo  genereaza valoare prin:

Audit de securitate

Planificarea integrarii cu PBX-ul vechi

Workshop beneficii si scenarii de utilizare pentru telefoane IP si echipamente de videoconferinta cu utilizatorii finali

Planificarea conectivitatii PSTN

Implementarea planului de optimizare a retelei

Integrarea PBX-ului vechi cu Cloud PBX

Configurarea conectivitatii PSTN (ISDN E1, SIP)

Telefonie IP si implementarea punctelor finale video (daca este cazul)

Cloud PBX – modificarile de configurare a accesului PSTN

Doriti mai multe informatii?

Va rugam sa cititi mai multe detalii despre serviciile Crescendo Managed for Office 365 Communication.

De ce sa alegeti serviciile CRESCENDO?

In calitate de client CRESCENDO beneficiati de servicii gestionate, indiferent de serviciile pe care le alegeti. In functie de nevoile specifice pe care compania dumneavoastra le are, va oferim trei tipuri de servicii complet gestionate pentru Office 365 Skype for Business, PSTN Conferencing si Cloud PBX. Experiența valoroasa pe care am caștigat-o prin combinarea serviciilor specifice cu fiecare dintre abilitatile noastre validate in proiecte integrate, ne permite sa furnizam clientilor nostri o gama larga de servicii complexe, inclusiv: evaluari complete de retea si de securitate, integrare cu PABX’es și operatori, suport pentru diferite tipuri de periferice, telefoane IP si puncte video finale.

Oferta noastra pentru Office 365

Faza Rezultate Activitati Crescendo Basic Premium Premium Plus
Planificare Definirea nevoilor specifice.
Definirea modului de utilizare in companie.
Definirea arhitecturii si a abordarii proiectului.
Definirea scenariilor de utilizator.
Planificarea operatiunilor si adoptarea de catre utilizatori.
Evaluarea pregatirii.
Prezentarea Office 365 Skype for Business Crescendo Crescendo Crescendo
Definirea nevoilor clientilor, persoane implicate si harta proiectului Crescendo Crescendo Crescendo
Auditul mediului intern Crescendo Crescendo Crescendo
Recomandari retea Crescendo Crescendo Crescendo
Proiectarea arhitecturii solutiei Crescendo Crescendo Crescendo
Planificarea implementarii PSTN Conferencing Crescendo Crescendo Crescendo
Evaluarea retelei (inclusiv WiFi) Crescendo Crescendo
Audit de securitate Crescendo Crescendo
Planificarea solutiei Cloud PBX Crescendo
Planificarea integrarii cu PBX-ul vechi Crescendo
Workshop beneficii si scenarii de utilizare pentru telefoane IP si echipamente de videoconferinta pentru utilizatorii finali Crescendo
Planificare conectivitate PSTN Crescendo
Proof of Concept Crescendo
Livrare Implementarea eficienta a serviciilor Skype pentru Business Online.
Protejati investitia prin asigurarea unei migrari fara probleme a centralei PBX catre Cloud
Office365 Tenant Deployment Crescendo Crescendo Crescendo
Activare licenta Skype for Business Online Crescendo Crescendo Crescendo
Activarea utilizatorilor si suport implementare Crescendo Crescendo Crescendo
Workshop adoptie solutie / training utilizatori Crescendo Crescendo Crescendo
Teste de acceptare a utilizatorilor Crescendo Crescendo Crescendo
Implementarea structurii PSTN Conferencing Crescendo Crescendo
Configurarea numerelor de apelare PSTN Crescendo Crescendo
Implementarea planului de utilizare a retelei Crescendo Crescendo
Integrarea PBX-ului vechi cu Cloud PBX Crescendo
Configurarea conectivitatii PSTN (ISDN E1, SIP) Crescendo
Telefoane IP si implementarea punctelor video finale (unde este cazul) Crescendo
Operare Monitorizarea proactiva prezice problemele si le impiedica sa se transforme in incidente.
Mentineti un serviciu de inalta calitate si de incredere pentru Skype pentru afaceri.
Rezolvarea problemelor Crescendo Crescendo Crescendo
Servicii de adoptare / utilizare Crescendo Crescendo Crescendo
8x5x3 zile de lucru de suport Crescendo Crescendo Crescendo
Activarea noilor functionalitati Crescendo Crescendo
Asistenta tehnica in sarcini operationale si administrative Crescendo Crescendo
8x5x zile lucratoare suport Crescendo Crescendo
Monitorizare proactiva Crescendo
Servicii de imbunatatire continua Crescendo
Servicii de raportare Crescendo
24x7x4 suport Crescendo

Contactati-ne

Contact