Assistant Manager - CRESCENDO - Joburi disponibile
21168
page-template-default,page,page-id-21168,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Assistant Manager

Descrierea postului:
  • Desfasoara activitati de secretariat: preluare apeluri telefonice/ mesaje si directionarea acestora catre destinatar, gestionare/ redirectionare corespondenta prin posta/ e-mail/ fax, redactare de adrese oficiale, imputerniciri, etc.;
  • Pregateste deplasari si intalniri interne si externe (mijloc de transport, cazare, rezervari etc.);
  • Participa la stabilirea agendei top managementului;
  • Preia, redirectioneaza apeluri/solicitari de suport (Contact Center);
  • Inregistreaza apeluri/solicitari in aplicatia interna (CRM – support).
Cerinte:
  • Studii medii/ superioare, cursurile de office management – constituie un avantaj;
  • Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara;
  • Solide cunostinte operare MS Office;
  • Buna cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
  • Atentie distributiva, meticulozitate;
  • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
  • Capacitate buna de analiza si sinteza a datelor si informatiilor.
Oferim:
  • Pachet salarial aliniat la nivelul pietei, inclusiv tichete de masa;
  • Lucrul intr-un mediu prietenos si familial;
  • Mediu de lucru care asigura si respecta echilibrul dintre munca si viata personala.

Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selectionati.

Trimite CV​​