- Desfasoara activitati de secretariat: preluare apeluri telefonice/ mesaje si directionarea acestora catre destinatar, gestionare/ redirectionare corespondenta prin posta/ e-mail/ fax, redactare de adrese oficiale, imputerniciri, etc.;
- Pregateste deplasari si intalniri interne si externe (mijloc de transport, cazare, rezervari etc.);
- Participa la stabilirea agendei top managementului;
- Preia, redirectioneaza apeluri/solicitari de suport (Contact Center);
- Inregistreaza apeluri/solicitari in aplicatia interna (CRM – support).
- Studii medii/ superioare, cursurile de office management – constituie un avantaj;
- Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara;
- Solide cunostinte operare MS Office;
- Buna cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
- Atentie distributiva, meticulozitate;
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Capacitate buna de analiza si sinteza a datelor si informatiilor.
- Pachet salarial aliniat la nivelul pietei, inclusiv tichete de masa;
- Lucrul intr-un mediu prietenos si familial;
- Mediu de lucru care asigura si respecta echilibrul dintre munca si viata personala.
Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selectionati.