Certificari CRESCENDO - Sistem de Management Integrat
16200
page-template-default,page,page-id-16200,page-child,parent-pageid-16192,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Certificari

Sistemul de Management Integrat, certificat la sfarsitul anului 2009, este o cerinta de calificare in licitatii si proiecte, ne ofera o imagine completa, acoperitoare, si ne ajuta sa luam mai bine pulsul relatiei cu clientii. In acelasi timp, reusim sa mentinem echilibrul relatiilor cu principalii “stakeholderi” ai companiei: membrii echipei, clientii, partenerii si nu in ultimul rand, mediul si societatea in care traim.

Managementul Securitatii Informatiei

SR EN ISO/CEI 27001:2013

Managementul Calitatii

SR EN ISO 9001:2015

Managementul Mediului

SR EN ISO 14001:2015

Managementul Sanatatii si Securitatii Muncii

SR OHSAS 18001:2015

Standardul International de Management al serviciilor

ISO/IEC 20000-1:2011

Managementul Securitatii Informatiei SR EN ISO/CEI 27001:2013

Politica de securitate este aprobata de management si reflecta angajarea conducerii in implemetarea si mentinerea unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei, certificat conform SR EN ISO/CEI 27001:2013.   Prin implementarea si mentinerea acestui sistem, clientii si partenerii nostri de afaceri dispun de o garantie suplimentara – oferita de o terta parte independenta – ca informatiile cu care opereaza compania sunt protejate impotriva pierderii, distrugerii, accesului neautorizat si a altor riscuri specifice. Totodata, confirma angajamentul nostru in directia dezvoltarii si diversificarii portofoliului de servicii de outsourcing.   Definit impreuna cu consultanti externi, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei a fost conceput in asa fel incat sa asigure selectarea – adecvata si proportionala cu riscurile si potentialele efecte ale acestora – a masurilor de securitate care sa protejeze resursele informationale.

Managementul Calitatii SR EN ISO 9001:2015

Pentru a ne imbunatati continuu performantele, a deveni un partener agreabil, in care clientul sa aiba incredere deplina, am proiectat, documentat si implementat un sistem modern de management al calitatii, conform prevederilor standardului SR EN ISO 9001:2015.   Auditarile independente au reconfirmat, an de an, standardele inalte de calitate ale serviciilor si solutiilor CRESCENDO, capabile sa satisfaca, sub toate aspectele, cerintele specifice si asteptarile clientilor nostri.

Managementul Mediului SR EN ISO 14001:2015

Rolul pe care ni l-am asumat, de casa de solutii si servicii IT&C, impune o dubla responsabilitate fata de mediu, practic ceea ce face compania noastra, dar mai ales ceea ce facem noi pentru ca si alte companii sa adere la conceptul de „Green IT”. Iar pentru a ne pune la punct si cu partea procedurala, la finele anului 2009 am obtinut certificarea Sistemului de Management al Mediului, in acord cu cerintele SR EN ISO 14001:2015.   Avand in vedere amploarea proiectelor pe care le avem, rolul pe care il jucam in incurajarea clientilor sa adopte solutii „Green” este foarte important. De aceea, am introdus in portofoliul nostru solutii menite sa reduca consumul nejustificat de resurse, iar pentru clientii care doresc sa renunte la echipamentele vechi, mari consumatoare de energie, asiguram preluarea si transportarea lor catre unitatile de reciclare a echipamentelor. Intern, pentru reciclarea echipamentelor IT, a consumabilelor si a hartiei avem parteneriate cu firme/ asociatii specializate.

Managementul Sanatatii si Securitatii Muncii SR OHSAS 18001:2015

Dezvoltarea si certificarea unui sistem de management de securitate si sanatate ocupationala – conform cu SR OHSAS 18001:2015 – reflecta preocuparea noastra constanta ca membrii echipei CRESCENDO sa isi desfasoare activitatea intr-un mediu prietenos, cu riscuri minime pentru sanatatea lor.   Beneficiile implementarii sistemului in organizatia noastra sunt: imbunatatirea motivatiei organizatiei si a acceptarii privind sanatatea si securitatea muncii in interiorul organizatiei, siguranta juridica datorita rigurozitatii aplicarii tuturor reglementarilor legale, motivare crescuta a angajatilor datorita implicarii managementului in procesele OHSAS, imbunatatirea imaginii organizatiei si abilitate competitiva prin intermediul performantei sistemului.

Standardul  International de Management al serviciilor ISO/IEC 20000-1:2011

Standardul International de Management al serviciilor ISO/IEC 20000-1:2011 specifica cerintele pe care un furnizor de servicii trebuie sa le indeplineasca in activitatea de planificare, stabilire, implementare, functionare, monitorizare, revizuire, mentinere si imbunatatire a unui Sistem de Managementul Serviciilor (SMS). Standardul promoveaza adoptarea unei abordari integrate a proceselor, pentru a furniza in mod eficient servicii care indeplinesc cerintele afacerii si ale clientilor.