CRM (customer relationship management) - customer engagement
16284
page-template-default,page,page-id-16284,page-child,parent-pageid-16282,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

CRM (customer relationship management)

Mai mult ca oricand, a devenit o necesitate ca o companie sa isi cunoasca bine piata si clientii, comportamentul acestora, sa stie cat a investit in relatia cu fiecare client si ce venit a obtinut de la acesta. In egala masura pentru orice companie este critica eficientizarea proceselor sale de business (vanzari, marketing, suport clienti) in vederea mentinerii si/sau cresterii profitabilitatii acesteia. Toate acestea sunt inglobate intr-un singur concept: xRM (Anything Relationship Management) un concept care sustine cresterea valorii tuturor relatiilor gestionate de organizatie cu partenerii sai.

Microsoft Dynamics 365 customer engagement (CRM) On-Premise

ofera toate instrumentele necesare pentru a crea si mentine o imagine completa, de 360 de grade, asupra tuturor interactiunilor cu clientii: vanzari, marketing, customer service

Microsoft Dynamics 365 customer engagement (CRM) OnLine

varianta in cloud poate fi accesata ca serviciu in regim de “pay-as-you-go”. Cresteti productivitatea afacerii si imbunatatiti relatiile, procesele si sistemele organizationale.

partener Microsoft Dynamics 365 customer engagement (CRM)

echipa CRESCENDO are competente dovedite in personalizarea, configurarea si implementarea de solutii de business avand la baza Microsoft Dynamics CRM.

Studii de caz Microsoft Dynamics CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

know-how-ul necesar pentru a adapta CRM-ul la specificul afacerii Dumneavoastra: implementari in industrii precum: Financiar Bancar, Call Center, Servicii Publice, Media, IT

Microsoft Dynamics 365 customer engagement (CRM)

Procesele departamentelor de vanzari, marketing si suport clienti sunt inter-conectate  prin intermediul functionalitatilor de tip CRM (Customer Relationship Management) si eficientizate in vederea dezvoltarii si pastrarii loialitatii clientilor, cresterii veniturilor, furnizarii de  servicii consecvente si de calitate clientilor companiei si, in final, sa evalueze asupra caror clienti sa se concentreze, acoperind urmatoarele componente de business:

VANZARI
microsoft-dynamics-sales
AVANTAJE SI BENEFICII
  • Imbunatatiti planificarea si managementul vanzarilor
  • Automatizati procesele de management a lead-urilor si a relatiilor cu clientii potentiali
  • Gestionati cu eficienta oportunitatile
  • Simplificati si optimizati managementul clientilor
  • Sporiti productivitatea echipelor de vanzari
  • Consolidarea procesului de management
  • Simplificati procesele de lucru
  • Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM
  • Obtineti vizibilitate asupra rezultatelor organizatiei si imbunatatiti procesul de luare a deciziilor
MARKETING
microsoft-dynamics-marketing
AVANTAJE SI BENEFICII
  • Gestionati eficient datele
  • Repetati cu precizie activitatile de marketing
  • Simplificati planificarea campaniilor
  • Simplificati executarea campaniilor
  • Imbunatatiti gestionarea raspunsurilor
  • Simplificati urmarirea clientilor potentiali
  • Extindeti valoarea cu Microsoft Office
  • Automatizarea fluxurilor de lucru
  • Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM
  • Obtineti informatiile necesare pentru luarea deciziilor
CUSTOMER SERVICE
microsoft-dynamics-customer-service
AVANTAJE SI BENEFICII
  • Gestionati clientii
  • Imbunatatiti serviciul de relatii cu clientii
  • Rezolvati rapid cazurile de suport
  • Simplificati gestionarea contractelor
  • Obtineti informatiile potrivite la momentul potrivit
  • Integrati Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM
  • Simplificati programarea serviciilor cu ajutorul tuturor resurselor necesare
  • Dezvoltati procese care faciliteaza o organizare colaborativa si integrata

RESURSE

Puteti descarca o suita de brosuri pentru referitoare la functionalitatile specifice ale Microsoft Dynamics CRM:

Prezentare generala solutie CRM
Automatizarea activitatii de marketing
Cresterea productivitatii vanzarilor
Optimizarea activitatii de Customer Service
xRM – Anything Relationship Management