- Realizeaza reconfigurari ale solutiilor IT&C implementate la clienti, in conformitate cu cerintele acestora;
- Monitorizeaza proactiv solutiile IT&C implementate la clienti;
- Asigura suportul tehnic pentru tichetele deschise de clienti aferente infrastructurii IT&C implementate.
- Absolvent/a facultate (Automatica-Calculatoare, Cibernetica sau profile similare) sau student/a in an terminal;
- Experienta de lucru in mediul IT&C cu predilectie pe zona de comunicatii (R&S, Security, Wireless) – minim un an
- Buna cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit);
- Carnet de conducere categoria B.
- Experienta intr-una sau mai multe dintre urmatoarele arii technologice: Unified Communications (Telefonie, Voicemail, Clienti Mobili), Customer Collaboration (Tehnologii Contact Center), Video Conferencing, UC Microsoft (Exchange, Lync);
- Detinerea uneia sau mai multora dintre urmatoarele certificari: CCNA Routing & Switching, CCNA Collaboration, CCNA Security, CCNA Wireless.
- Pachet salarial aliniat la nivelul pietii;
- Implicare in proiecte complexe si lucrul intr-un mediu profesional;
- Mediu de lucru care asigura si respecta echilibrul dintre munca si viata personala.
Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selectionati.