Data center - gestionarea centrelor de date (Datacenter) - CRESCENDO
16276
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16276,page-child,parent-pageid-16268,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Data center

CRESCENDO ofera servicii de gestionare a centrelor de date (Datacenter). Avem echipe specializate, procese, tehnologie, securitate, atat pentru optiunea on-premise cat pentru varianta Cloud pentru a va ajuta sa va optimizati infrastructura IT.

 

Serviciile noastre de management al datacenter-ului va ajuta sa administrati, gestionati si automatizati procesele din centrul de date pentru a va putea concentra eforturile pe activitatile importante ale organizatiei dumneavoastra. Oferim astfel clientilor nostri posibilitatea de a reorienta resurse materiale si umane valoroase catre afacerea de baza. Iar la nivelul intregii companii, adresam in primul rand o nevoie de business a clientului, prin oferirea nivelului de servicii asteptat sau pe care si-l doreste afacerea.

Optimizam infrastructura IT hibrida, disponibilitatea aplicatiilor si a datelor
Servicii centre de date

Servicii de gestiune operationala a infrastructurii centrului dumneavoastra de date in retea, pe server si pe spatiul de stocare (on-premise si/sau Cloud).

Servicii gestionare Cloud

Asistenta zilnica, actualizari de securitate, intretinere, monitorizare a aplicatiilor critice care sunt gazduite in infrastrctura Cloud

Servicii Disaster Recovery

Disaster Recovery (Recuperare dupa dezastru) este un serviciu care asigura continuitatea afacerii in cazul unui dezastru.

Servicii Back-Up

Back-Up este un serviciu care asigura protectia totala a unei cantitati nelimitate de date pe o perioada extinsa de timp (99 de ani).

BENEFICII MANAGED SERVICES

Cresterea eficientei si a productivitatii si, implicit, a competitivitatii afacerii Dvs. prin preluarea integrala sau partiala, de catre specialisti, a activitatilor de gestionare a infrastructurii IT&C poate fi obtinuta prin:

GARANTAREA CONTINUITATII AFACERII

Problema dependentei de resursele umane este rezolvata, fluctuatia personalului IT propriu nu mai genereaza intreruperi in asigurarea constanta a serviciilor, acest lucru fiind acoperit prin resursele proprii ale CRESCENDO. In plus, intreruperile planificate pentru personalul propriu IT (concedii de odihna, etc.) sunt eliminate definitiv prin asigurarea continuitatii desfasurarii activitatilor, garantata contractual. Caracteristica de furnizor complet, standardele si metodologiile aplicate ne permit organizarea eficienta a activitatilor, cu asigurarea continuitatii in prestarea serviciilor pentru partenerii nostri.

GARANTIA CALITATII SERVICIILOR IT PRESTATE

Procesul continuu de calificare si perfectionare, de crestere a competentelor tehnice a personalului propriu CRESCENDO, permit livrarea unor servicii de inalta calitate. Nivelul de suport contractat poate permite eliminarea neajunsurilor cauzate de intreruperile in functionarea sistemului IT&C, prin garantarea timpilor de remediere. Cresterea gradului de securitate privind accesul la informatiile afacerii proprii si eliminarea pierderilor de date. Cresterea competitivitatii prin utilizarea celor mai moderne tehnologii, propuse de specialisti in domeniu.

GESTIONAREA EFICIENTA A COSTURILOR

Controlul eficient al costurilor cu resurselor umane implicate, reducerea costurilor aferente administrarii, prin optimizarea de catre CRESCENDO a alocarii personalului tehnic pe arii de competente si, implicit, prin organizarea eficienta a acestora. Reducerea cheltuielilor si mentinerea acestora sub control, prin optimizarea sistemului IT&C si corecta dimensionare a acestuia, adaptat la nevoile proprii. Reducerea la minim a costurilor ascunse legate de mijloacele fixe si nu numai, implicate in buna desfasurare a activitatilor specialistilor IT proprii (mijloace de comunicare – telefon, mijloace de deplasare – masina, costuri de perfectionare, bonusuri, amenajare loc de munca), prin utilizarea resurselor CRESCENDO. Optimizarea gestionarii fondurilor destinate investitiilor in noi achizitii IT&C, prin contractarea avantajoasa a solutiilor propuse.

ADAPTAREA SOLUTIILOR LA DIMENSIUNILE/CERINTELE COMPANIEI

Competentele si experienta acumulata in 25 de ani de furnizare de solutii complexe, ne recomanda in rezolvarea punctuala, flexibila, a necesitatilor Dumneavoastra. Parteneriatele cu furnizori consacrati in domeniul IT&C reprezinta garantia furnizarii unor solutii adaptate nevoilor proprii, cu garantarea eficientei si scalabilitatii ulterioare a acestora. Solutiile oferite de CRESCENDO se pot dimeniona in functie de nevoile si dimensiunea companiei client, atfel incat costurile sa reflete nevoia reala. Putem ajuta deopotriva companiile foarte mari, dar oferim si pachete as a service ideale pentru organizatii mici si mijlocii, in special pentru cele care isi desfasoara activitatea in mai multe locatii.

Functie de necesitatile de afaceri si posibilitatile beneficiarului, abordarea CRESCENDO permite o structura extrem de flexibila.

 

Oferim pachete de servicii aplicabile asupra structurii IT&C a companiei client, pe unul sau mai multe sub-seturi ce compun aceasta infrastructura.