- Concepe solutii tehnice pornind de la cerintele clientilor sau idei interne;
- Propune solutii alternative de arhitecturi care se incadreaza in parametrii solicitati;
- Configureaza cerintele pentru echipamentele hardware care vor sustine solutiile software propuse;
- Realizeaza documentatia (tehnic si business) de arhitectura a solutiilor;
- Realizeaza, intr-un limbaj non-tehnic, documente cu propuneri de solutii pentru clientii organizatiei.
- Experienta de minim 5 ani in domeniul IT;
- Capacitate de intelegere a cerintelor de business si de relationare a acestora cu arhitectura tehnica;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Carnet de conducere categoria B.
- Cunostinte solide privind arhitecturi complexe, de tip on-premise si cloud, bazate pe:
• tehnologii de colaborare unificata (IP Telephony, Conferinte audio/ video, etc.);
• tehnologii de mesagerie unifiata (voice mail, prezenta, email, etc.);
• tehnologii de contact center (IVR, ACD, Reporting, Inregistrare audio/video, etc.);
- Experienta de lucru cu tehnologiile amintite mai sus, de la producatori ca Cisco si Microsoft – constituie un avantaj.
- Mediu de lucru care asigura si respecta echilibrul dintre munca si viata personala;
- Implicare in proiecte complexe si lucrul intr-un mediu prietenos si familial;
- Pachet salarial aliniat la nivelul pietei.
Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selectionati.