Colaborare si managementul documentelor - Colaborare si Comunicatii
16312
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16312,page-child,parent-pageid-16310,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Colaborare si managementul documentelor

Pentru a gestiona eficient informatia critica pentru afaceri, aveti nevoie de un mecanism centralizat si securizat, prin care puteti colabora in gestionarea fluxurilor informationale, stocarea si partajarea documentelor si fisierelor importante.

 

Platforma Microsoft Office SharePoint Server va ofera o locatie unica, integrata, unde membrii echipei pot colabora eficient, au acces la resurse, pot partaja documente si, nu in ultimul rand, pot crea si gestiona site-uri de intranet personalizate, orientate pe echipa si proiect.

SharePoint indeplineste concomitent urmatoarele roluri:

Instrument de lucru colaborativ: Siteuri Intranet/ Extranet/ Internet
Facilitati
  • Template-uri: Team Site, Meeting Workspace, Blog, Document Workspace, Document Center, Report Center, Record Center, Publishing Site, News Site
  • Platforme cu roluri multiple (Internet <-> Clienti , Intranet <-> Echipa interna, Extranet <-> Parteneri)
  • Adoptie, training si utilizare facila
  • Acces de oriunde – cu ajutorul telefoanelor mobile
  • Pagini Modulare – WebParts, Audiente
Instrument de lucru colaborativ: Continut
Facilitati
  • Editare direct din web pentru Word, Excel, PowerPoint
  • Sabloane de Metadata (pentru clasificarea datelor)
  • Optiune de definire a politicilor de continut si de stocare a informatiei (ex: politici de nume sau de expirare, adaugare de coduri de bare, insertii in document)
  • Adaugarea de obiecte: Librarii de documente si fisiere; Liste de: Anunturi, Contacte, Calendare, Task-uri; Planuri de proiect, Forumuri, Bloguri, Sondaje; Liste Custom
Fluxuri si procese interne
Facilitati
  • Managementul Documentelor – Versionare, Check-In a Check-Out, Aprobare, Arhivare
  • Flux Aprobare si Colectare Feedback
  • Fluxuri ce pot fi modelate in functie de nevoile de ale organizatiei
Acces rapid la informatii de afaceri
Facilitati
  • Raportare si analiza cu Excel Services
  • Afisarea de informatii din alte aplicatii de business prin intermediul Business Data Catalog cu facilitatea de cautare prin aceste informatii
  • Indicatori de Performanta detaliati

In activitatea noastra includem asistenta pe care o oferim clientului pentru definirea cerintelor afacerii, precum si elaborarea in detaliu a specificatiilor functionale. Iar cand abordam dezvoltarea aplicatii specifice in MOSS, avem in vedere intregul ciclu de viata a software-ului.

SUNTEM ALATURI DE TINE. SCRIE-NE SI TE PUTEM AJUTA