Automatizarea fortei de vanzari
Cresteti productivitatea vanzarilor si automatizati procesele specifice cu ajutorul functionalitatilor disponibile in Microsoft Dynamics CRM. Microsoft Dynamics CRM trateaza toate aspectele necesare trecerii catre un proces de vanzare organizat care sa asigure un procent mai mare de tranzactii incheiate intr-un timp mai scurt, cresterea nivelului de loialitate al clientilor fata de produsele si serviciile oferite de compania Dvs, ajutandu-va in acelasi timp sa obtineti o imagine unitara asupra intregului ciclu de viata al relatiei cu clientii.
Imbunatatiti planificarea si managementul vanzarilor
- Stabiliti teritorii si alocati echipe pentru o organizare eficienta.
- Creati liste de preturi, liste de discount si grupuri pentru a accelera procesul de vanzare.
- Publicati in Centrul de resurse cele mai bune practici si sfaturi.
- Utilizati permisiuni de acces la sistem bazate pe roluri si pe grupuri pentru distribuirea usoara și securizata a informatiilor.
Simplificati si optimizati managementul clientilor
- Urmariti toate activitatile si interactiunile pentru fiecare persoana de contact si pentru fiecare cont/client/partener de afaceri in parte.
- Identificati persoanele influente, membrii si punctele cheie pentru fiecare companie.
- Identificati rapid oportunitatile de cross-sell si up-sell cu ajutorul rapoartelor analitice cuprinse in CRM
- Urmariti automat datele si detaliile de reinnoire ale contractelor.
- intelegeti mai bine structurile organizationale complexe prin urmarirea relatiilor de subordonare.
Managementul lead-urilor si a relatiilor cu clientii potentiali
- Va sincronzati complet cu departamentul de marketing prin urmarirea clientilor potentiali si a lead-urilor generate de activitatile de marketing intr-un singur sistem centralizat.
- Asociati in mod automat mesajele de e-mail cu clientii potentiali sau cu oportunitatile relevante.
- Alocati automat task-uri si clienti potentiali, pe baza unor reguli predefinite, catre membrii echipei de vanzari.
- Evidentiati rapid cei mai promitatori clienti potentiali
- Utilizati dialogurile asistate pentru a simplifica procesul de calificare al lead-urilor.
- Optimizati calificarea lead-urilor si conversia lor catre viitoare oportunitati de afaceri si contracte.
- Segmentati instantaneu baza de date de clienti pentru a identifica noii clienti potentiali
- incheiati mai rapid contracte prin urmarirea centralizata a informatiilor principale despre oportunitatile de afaceri.
- Eficientizati vanzarile la nivel de reprezentant de vanzari, teritorii, echipe de vanzari si agregat pana la nivel de companie
- Creati si monitorizati oferte particularizate si preturi pentru fiecare oportunitate.
- Pozitionati-va mai bine in raport cu concurenta prin monitorizarea facila a competitorilor, prin analiza competitorilor in fata carora castigati sau pierdeti oportunitati in mod repetat.
- Identificati mai eficient si profitati de relatiile extinse (influentatori, consultanti) in procesul de vanzare.
- Simplificati crearea ofertelor cu ajutorul capacitatilor de gestionare a documentelor integrate.
- Stabiliti procese consecvente de vanzare la nivel de companie cu fluxuri de lucru predefinite.
- Urmariti veniturile generate cu ajutorul caracteristicilor incluse pentru urmarirea comenzilor si a facturilor.
Gestionati cu eficienta oportunitatile
- incheiati mai rapid contracte prin urmarirea centralizata a informatiilor principale despre oportunitatile de afaceri.
- Eficientizati vanzarile la nivel de reprezentant de vanzari, teritorii, echipe de vanzari si agregat pana la nivel de companie
- Creati si monitorizati oferte particularizate si preturi pentru fiecare oportunitate.
- Pozitionati-va mai bine in raport cu concurenta prin monitorizarea facila a competitorilor, prin analiza competitorilor in fata carora castigati sau pierdeti oportunitati in mod repetat.
- Identificati mai eficient si profitati de relatiile extinse (influentatori, consultanti) in procesul de vanzare.
- Simplificati crearea ofertelor cu ajutorul capacitatilor de gestionare a documentelor integrate.
- Stabiliti procese consecvente de vanzare la nivel de companie cu fluxuri de lucru predefinite.
- Urmariti veniturile generate cu ajutorul caracteristicilor incluse pentru urmarirea comenzilor si a facturilor.
Sporiti productivitatea echipelor de vanzari
- Utilizati Microsoft Dynamics CRM chiar din cadrul Microsoft Office Outlook.
- Gasiti instantaneu informatiile necesare cu tabele de examinare, vizualizari personale, fixarea evidentelor si liste “Cele mai recent utilizate”.
- imbunatatiti comunicarea si colaborarea echipelor prin intermediul integrarii native cu toate produsele Microsoft Office.
- Transferati cu usurinta persoanele de contact si mesajele de tip e-mail din Office Outlook in Microsoft Dynamics CRM
- Eliminati activitatile de rutina sau redundante cu ajutorul functionalitatilor pentru importul si duplicarea datelor.
- Asigurati-va ca personalul de vanzari proceseaza cele mai recente date prin sincornizarea lor intre Microsoft Office Excel si Microsoft Dynamics CRM.
Consolidati procesul de management
- Urmariti cu usurinta oportunitatile (pipeline-ul de vanzari) pentru o planificare financiara optimizata si o analiza coerenta asupra cash-flow-ului preconizat.
- Utilizati estimarile individuale sau ale echipei pentru a mari exactitatea estimarilor de venit.
- Urmariti obiectivele legate de venituri in functie de data, perioade fiscale sau alte criterii predefinite. Setati obiective de vanzari la nivel individual si de echipa de vanzari si analizati in timp real rezultatele obtinute versus obiectivele stabilite.
- Identificati tendintele cheie pentru afacerile castigate sau pierdute si optimizati procesul de vanzari.
Simplificati procesele si fluxurile de lucru
- Imbunatatiti productivitatea cu fluxuri de lucru personale, la nivel de echipa si de organizatie.
- Profitati de dialogul asistat in cadrul departamentului de vanzari pentru a reduce timpul de pregatire si instruire, de calificare a lead-urilor, de identificare si management a oportunitatilor de vanzare.
- Creati sau atribuiti automat activitati si sarcini la declansarea regulilor.
- Automatizati procesul de aprobare – simpla sau pe mai multe nivele – cu fluxuri de lucru predefinite.
- Automatizati distribuirea clientilor potentiali, lead-urilor si oportunitatilor de afaceri la nivel de echipa sau individ, in functie de o serie de criterii predefinite in sistem
- Setati avertizari si nivele de escaladare pentru evenimentele critice din cadrul afacerii Dvs.
- Definiti si aplicati procese consecvente de vanzare la nivel de companie.
Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM
- Sustineti forta de vanzari cu acces in timp real la datele despre clienti si oportunitati, de pe orice dispozitiv conectat la Internet.
- Pregatiti-va mai bine, in timp real, pentru intalnirile cu clientii prin intermediul detaliilor despre conturi.
- Raspundeti rapid la solicitarile clientilor cand va aflati in miscare.
- Prelucrati continuu detaliile prin actualizarea si preluarea neintrerupta a clientilor potentiali.
- Descoperiti pe loc oportunitati noi de vanzari up-sell si cross-sell.
Obtineti vizibilitate asupra rezultatelor organizatiei si imbunatatiti procesul de luare a deciziilor
- Obtineti perspectiva completa asupra afacerii cu ajutorul tabelelor de analiza flexibile si sistemelor de indicatori relevanti (dashboard-uri), actualizate in timp real
- Utilizati rapoartele de vanzari integrate pentru a realiza analize detaliate fara asistenta echipei IT.
- Utilizati cuburi de date robuste pentru analiza tendintelor.
- Utilizati analizele de prognoza pentru a identifica scenariile optime de vanzari.
- Profitati de Asistentul pentru rapoarte pentru a crea propriile Dvs. rapoarte.
Echipa CRESCENDO va sustine in definirea fluxului de vanzari si a platformei CRM conform celor mai bune practici ale industriei in care activati. Prin intermediul echipei noastre de specialisti va punem la dispozitie consultanta de business, analiza de procese precum si servicii specializate de implementare si integrare a solutiei cu intreg mediul informational existent in organizatie.
CITESTE SI CATEVA STUDII DE CAZ