Studii de caz - Microsoft Dynamics CRM - Crescendo
17892
page-template-default,page,page-id-17892,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Studii de caz – Microsoft Dynamics CRM

Implementare Microsoft Dynamics CRM la Banca Transilvania

Banca Transilvania a crescut cu 30% productivitatea activitatii de telesales prin implementarea Dynamics CRM, integrata in Call Center-ul de tehnologie Siemens deja existent. Alte beneficii includ reducerea cu 75% a timpului de activare a serviciului de Internet Banking, cresterea productivitatii muncii prin excluderea unor activitati manuale, sau posibilitatea de a colecta date si informatii despre potentialii clienti ai bancii si a genera lead-uri pentru echipa de vanzari, pana la beneficial final: cresterea generica a nivelului de satisfactie a clientilor bancii.

SOLUTIE DE COMUNICATII UNIFICATE LA PROCREDIT BANK

Organizatiile de servicii financiare de astazi trebuie sa faca fata unui numar tot mai mare de provocari, tinand seama de competitia tot mai acerba de pe piata, precum si de pretentiile tot mai sofisticate ale clientilor, dar si de tendinta de micsorare a marjelor de profit. Pentru a face fata acestor constrangeri, principalul scop a devenit pe langa asigurarea loialitatii clientilor existenti, si castigarea de noi clienti. Dupa cateva luni de analiza a ofertelor din piata, banca a optat pentru solutia integrata Cisco Unified Contact Center & Microsoft Dynamics CRM, oferita de Casa de Solutii CRESCENDO.

SOLUTIE DE COMUNICATII INTEGRATA LA VALORIS

Solutia rezultata din cooperarea a doi lideri IT&C, Microsoft si Cisco, este folosita acum in premiera intr-un Call Center romanesc, dupa implementarea reusita de CRESCENDO in anul 2007. Managementul companiei a realizat ca pentru a veni in intampinarea nevoilor pietei, in cadrul Valoris trebuia replicat departamentul de Call Center din fiecare firma client, ceea ce implica unele dificultati in reproducerea mediului. Planul de afaceri Valoris prevedea o infrastructura IT performanta pentru sustinerea unei activitati intense, care sa aiba in centrul sau prioritatea majora a oricarei companii performante: clientul vizualizat la 360 grade.