Automatizarea proceselor de marketing: Microsoft Dynamics CRM
17859
page-template-default,page,page-id-17859,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Automatizarea proceselor de marketing

Succesul unei campanii de marketing rezida in primul rand in capabilitatea departamentului de marketing de a segmenta baza de date.  Iar pentru o segmentare eficienta, trebuie sa acumulati un istoric pe clienti, sa stiti care a fost efortul de vanzare, ce actiuni de up-selling pot fi programate, care sunt clientii “amortiti” si ce s-a mai intamplat in ultima vreme cu ei.

 

Prin Microsoft Dynamics CRM oferiti departamentului de Marketing instrumente utile de segmentare a datelor, cu caracteristici de varf pentru managementul campaniilor si analize de marketing revelatoare pentru sporirea eficacitatii programelor.

Gestionati eficient datele
  • Importati datele usor si rapid din alte resurse in Microsoft Dynamics CRM.
  • Utilizati reguli predefinite de organizare si identificare a datelor sau creati rapid reguli noi.
  • Confirmati starea importului de date cu ajutorul notificarilor prin e-mail.
  • Ordonati datele pentru a elimina duplicatele si pentru a diminua costul pe actiune (CPA).
Segmentati cu precizie baza de date
  • Utilizati interogari pentru a segmenta instantaneu clientii actuali sau potentiali.
  • Creati liste de prospecti si asociati-le cu campanii.
  • Configurati vizualizari personale sau publice pentru reutilizare.
  • Partajati cu usurinta liste de prospecti cu colegii.
  • Exportati listele in formate multiple pentru e-mailuri in bloc sau comunicatii directe prin e-mail.
Simplificati planificarea campaniilor
  • Planificati si urmariti activitatile, sarcinile, bugetele si detaliile fiecarei activitati de marketing.
  • Creati cataloage de produse, liste de preturi si reduceri pentru oferte speciale.
  • Adaptati mesajele si ofertele pentru listele de prospecti.
  • Economisiti timp si bani cu sabloane de campanii reutilizabile.
  • Utilizati fluxuri de lucru predefinite pentru a simplifica procesele si aprobarile.
  • Creati pagini de Internet pentru campaniile de marketing, fara a avea nevoie de cunostinte de programare.
  • Creati cu usurinta planuri de marketing cu capacitati de gestionare a documentelor integrate.
Simplificati executarea campaniilor
  • Initiati si distribuiti rapid campanii si comunicari de marketing.
  • Urmariti si gestionati toate detaliile despre evenimente si despre clienti in cadrul unei singure platforme centrale.
  • Utilizati capacitatile integrate de imbinare a corespondentei pentru a trimite instantaneu mesaje catre grupuri mari de destinatari.
  • Atribuiti manual sau automat activitati de marketing si clienti potentiali.
  • Creati instantaneu campanii cu ajutorul Quick Campaign Wizard.
  • Creati reguli pentru a genera raspunsuri pe baza obiectivelor clientilor.
Imbunatatiti gestionarea raspunsurilor
  • Preluati si urmariti la nivel centralizat oportunitatile rezultate din campaniile de marketing.
  • Preluati si clasificati automat oportunitatile de pe paginile de Internet promovate.
  • Evaluati si atribuiti un anumit punctaj oportunitatilor, cu ajutorul unor reguli predefinite.
  • Directionati oportunitatile catre cele mai calificate resurse pentru a le monitoriza si valorifica.
  • Cresteti rata de conversie a raspunsurilor in oportunitati.
Simplificati urmarirea clientilor potentiali
  • Obtineti o coordonare mai buna cu vanzarile prin urmarirea clientilor potentiali intr-un singur sistem centralizat.
  • Atribuiti sau evaluati automat clientii potentiali pe baza unor fluxuri de lucru predefinite.
  • Evidentiati instantaneu cei mai promitatori clienti potentiali cu formatarea conditionala.
  • Utilizati dialogurile asistate pentru a simplifica procesul de calificare a clientilor potentiali.
  • Asigurati-va ca personalul de marketing proceseaza cei mai recenti clienti potentiali cu sincronizarea bidirectionala a datelor cu Excel.
Extindeti valoarea cu Microsoft Office
  • Pentru a creste productivitatea, utilizati Microsoft Dynamics CRM in cadrul Microsoft Office Outlook.
  • Gasiti instantaneu informatiile necesare cu tablouri de bord, vizualizari personale, evidente predefinite si listele cele mai recent utilizate.
  • Eliminati urmarirea redundanta a e-mailurilor prin intermediul sincronizarii cu Office Outlook.
  • Obtineti o colaborarea mai buna cu colegii cu ajutorul functiilor integrate cu Instant Messenging.
  • Simplificati corespondenta in masa cu capacitatile integrate de imbinare a corespondentei.
  • Adaugati persoanele de contact Office Outlook la liste de marketing cu numai cateva clicuri.
Automatizarea fluxurilor de lucru
  • Cresteti productivitatea cu fluxuri de lucru personale, la nivel de organizatie sau la nivel de echipa.
  • Atribuiti in mod dinamic activitati celor mai adecvate resurse utilizand regulile configurabile.
  • Accelerati aprobarile cu ajutorul fluxurilor de lucru predefinite.
  • Construiti fluxuri complexe, ramificate, corespunzatoare celor mai detaliate cerinte ale afacerii.
  • Configurati avertizari si mementouri pentru puncte esentiale ale campaniilor
Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM
  • Accesati datele despre clienti de la orice dispozitiv cu conexiune la Internet, oriunde si oricand.
  • Urmariti bugetele si accelerati aprobarile cand va aflati in afara biroului.
  • Creati sau actualizati instantaneu campaniile.
  • Actualizati, calificati sau atribuiti clienti potentiali chiar si cand va aflati in miscare.
  • Cu ajutorul rapoartelor offline, urmariti indicatorii cheie de performanta a activitatii de marketing.
Obtineti informatiile necesare pentru luarea deciziilor
  • Masurati succesul activitatilor de marketing cu ajutorul indicatorilor de performanta cheie (KPI).
  • Obtineti o perspectiva de afaceri cu ajutorul rapoartelor flexibile si al vizualizarii datelor.
  • Urmariti obiectivele de marketing cheie prin posibilitatile de analiza in detaliu a fiecarui obiectiv.
  • Utilizati rapoartele integrate pentru a urmari indicatorii cheie ai campaniilor.
  • Identificati tendintele si alocati resurse cu analize avansate de estimare.
  • Utilizati cuburi de date robuste pentru analiza tendintelor.

Echipa CRESCENDO va sustine in definirea proceselor de marketing si a platformei CRM  conform celor mai bune practici ale industriei in care activati. Prin intermediul echipei noastre de specialisti va punem la dispozitie consultanta de business, analiza de procese precum si servicii specializate de implementare si integrare a solutiei cu intreg mediul informational existent in organizatie.