Customer Service: Microsoft Dynamics CRM - CRESCENDO
17835
page-template-default,page,page-id-17835,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Customer Service

Indiferent de industria in care activati, principala asteptare a clientilor Dvs. se refera la calitatea livrarii si a serviciilor, amabilitatea personalului, viteza de reactie, calitatea produsului in general, in “confortul de a fi clientul companiei”.

 

Cresteti nivelul de satisfactie al clientilor si eficienta departamentului de Servicii si Suport Clienti prin Microsoft Dynamics CRM Customer Service. Astfel, beneficiati de o solutie completa pentru activitatea de customer service, familiara pentru utilizatori, adaptabila proceselor Dumneavoastra si scalabila pentru a putea corespunde cerintelor prezente si viitoare ale companiei.

Gestionati clientii
  • Cresteti productivitatea agentilor de vanzari cu ajutorul interfetei de utilizare familiare, intuitive si prin intermediul capabilitatilor de personalizare.
  • Creati noi activitati aferente entitatilor existente in CRM.
  • Dezvoltati echipe cu utilizatori din mai multe departamente pentru gestiunea informatiilor si a rolurilor atribuite.
  • Auditati schimbarile la nivelul datelor afacerii. Notificari automate.
  • Acces si permisiuni bazate pe roluri la nivelul clientilor si al categoriilor de informatii aferente acestora.
Imbunatatiti serviciul de relatii cu clientii
  • Urmariti si cuantificati performanta la nivel de organizatie, departamente comerciale, operationale si de suport, echipe si persoane.
  • Utilizati vizualizarile grafice pentru detalierea imediata a indicatorilor de performanta cheie (KPI).
  • Cresteti productivitatea agentilor cu ajutorul interfetei de utilizare familiare, intuitive si prin intermediul capabilitatilor de personalizare.
  • Importati si exportati in timp real date in format Microsoft Office Excel.
  • Utilizati rapoartele integrate disponibile sau particularizati noi rapoarte cu ajutorul Asistentului pentru rapoarte.
Rezolvati rapid cazurile de suport
  • Reactionati mai rapid la cazurile generate, cu ajutorul accesului la date complete despre cazuri de asistenta si suport si clienti implicati
  • Utilizati procese de afaceri asistate si dialoguri bazate pe scenarii pentru a oferi servicii rapide, coerente si corecte
  • Gestionati cazurile din listele individuale sau de echipa, configurabile și usor de utilizat.
  • Personalizati vizualizarea datelor, tablourile de bord si navigarea; fixati preferintele aferente fiecarui utilizator sau statie de lucru.
  • Gestionati cazurile intr-un mod flexibil, pentru a asigura confortul si satisfactia clientilor.
Simplificati gestionarea contractelor
  • Simplificati gestionarea contractelor pentru a dezvolta sau a revizui contractele particularizate ale clientilor.
  • Utilizati fluxurile de lucru pentru a genera activitati care sa ajute agentii sa furnizeze constant servicii de cel mai inalt nivel.
  • Perspectiva a clientului care va permite sa actionati rapid pentru a ajuta agentii sa incheie mai multe contracte de servicii si de asistenta.
  • Oferiti-le agentilor acces in timp real la date despre eligibilitatea pentru servicii in cazul fiecarui client.
Obtineti informatiile potrivite la momentul potrivit
  • Mariti gradul de solutionare a cazurilor de la primul contact, cu ajutorul bazei de cunostinte integrate (knowledge base).
  • Accelerati rezolvarea cazurilor prin simplificarea procesului de gasire a informatiilor, cu ajutorul unor instrumente de lucru familiare.
  • Evitati eforturile repetate utilizand baza de cunostinte si colaborarea intre departamente.
  • Utilizati instrumente grafice familiare si pentru urmarirea si monitorizarea fluxurilor.
Integrati Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM
  • Transmiteti notificari si avertizari prin intermediul dispozitivelor mobile.
  • Gestionati si actualizati programarile si rezervarile.
  • Accesati si trimiteti datele pentru serviciul de relatii cu clientii CRM prin intermediul oricarui dispozitiv conectat la Internet.
  • Configurare flexibila pentru dispozitive mobile.
Simplificati programarea serviciilor cu ajutorul tuturor resurselor necesare
  • Programati serviciile si resursele pentru a furniza clientilor servicii eficiente.
  • Economisiti timp datorita instrumentelor de programare simple si familiare.
  • Ramaneti conectat cu echipele printr-o vizualizare centralizata a calendarelor de servicii si a resurselor.
  • Utilizati instrumente familiare pentru configurarea si gestionarea rezervarilor recurente in CRM.
Dezvoltati procese care faciliteaza o organizare colaborativa si integrata
  • Economisiti timp si bani prin simplificarea optiunilor in functie de tipul intrebarii sau de orice entitate particularizata.
  • Atribuiti in mod automat activitati anumitor agenti sau echipe; definiti vizualizarile bazate pe roluri si pe securitate.
  • Generati fluxuri de aprobari si transmiteti-le prin escaladare automata la nivelele superioare, in functie de reguli definite in sistem, pentru a directiona cazurile catre persoana potrivita.
  • Obtineti calitate si consecventa cu ajutorul fluxurilor de lucru flexibile si usor de configurat.
  • Personalizati fluxul de lucru cu ajutorul instrumentelor de tip „point and click”

Echipa CRESCENDO va sustine in definirea proceselor de Customer Care, servicii si suport clienti si a platformei CRM  conform celor mai bune practici ale industriei in care activati. Prin intermediul echipei noastre de specialisti va punem la dispozitie consultanta de business, analiza de procese precum si servicii specializate de implementare si integrare a solutiei cu intreg mediul informational existent in organizatie.