Colaborare si productivitate
Colaborarea eficienta si comunicarea la nivel de organizatie necesita solutii simple, usor de utilizat, pentru a asigura adoptia lor cat mai rapida si o experienta de utilizare placuta. Echipa CRESCENDO are competente certificate in realizarea de solutii de colaborare si comunicatii care ofera o experienta excelenta utilizatorilor si adreseaza toate nevoile de colaborare si productivitate ale organizatiilor. Gestionam solutii multi-vendor de voce, video, mesagerie, videoconferinte, gazduite atat on-premise cat si in Cloud sau hibride.
Oferim astfel clientilor nostri posibilitatea de a reorienta resurse materiale si umane valoroase catre afacerea de baza. Iar la nivelul intregii companii, adresam in primul rand o nevoie de business a clientului, prin oferirea nivelului de servicii asteptat sau pe care si-l doreste afacerea.
Solutii si infrastructura pentru Videoconferinte
Serviciu de comunicare video unificat care aduce oamenii impreuna oriunde si oricand. Putem combina experienta conferintelor video cu spatiile de lucru virtuale astfel incat echipele sa poata folosi impreuna documente, prezentari si aplicatii.
Managed Services for Office 365 Communication
Cloud PBX permite controlul apelurilor si PBX in Cloud-ul Office 365 cu Skype for Business Online. Cloud PBX va permite sa inlocuiti sistemul dvs. PBX existent cu un set de caracteristici furnizate direct de la Office 365 si strans integrate in experienta productivitatii cloud a companiei.
Aplicatii de comunicatii unificate de la Cisco
Va oferim aplicatii de comunicatii unificate Cisco pentru a beneficia de o gama larga de dispozitive pentru utilizatorii finali. Putem gestiona orice tip de serviciu si orice combinatie de elemente de tehnologie Cisco.
Gestionarea ciclului de viata al comunicarii
Odata cu extinderea optiunilor de comunicare la nivelul organizatiei, costurile de comunicare in afaceri continua sa creasca. Va ajutam sa investiti in infrastructura potrivita afacerii dumneavoastra.
COMUNICATII UNIFICATE LA VOLKSBANK ROMANIA
Volksbank Romania, a treia banca din sistem la sfarsitul anului 2008, cu active de peste 5,3 miliarde euro si o cota de piata de 6,79%, a ales solutia Cisco IP Telephony pentru a reduce costurile operationale aferente comunicatiilor. Proiectul a fost demarat prin implementarea solutiei in cateva sedii cheie Volksbank Romania si intr-un sediu din Cipru. Solutia a fost conceputa, modelata si implementata de echipa CRESCENDO, impreuna cu specialistii bancii.
Citeste sudiul de caz
SECURIZAREA RETELEI SI COMUNICATII UNIFICATE LA CE ROVINARI
Dupa un studiul al pietei, managmentul CE Rovinari a constatat ca numai o solutie bazata pe tehnologia Cisco putea raspunde complet cerintelor lor, atat din punctul de vedere al nevoilor de business, cat si al celor de conectare cu echipamentele existente pe care doreau sa le pastreze. Partenerul de implementare a fost ales CRESCENDO, Cisco Silver Partner. Solutia, perfect adaptabila nevoilor in continua schimbare a Complexului Rovinari, a fost implementata in mai multe etape, dupa cum urmeaza:
Citeste sudiul de caz
SOLUTIE DE COMUNICATII UNIFICATE LA ABB ROMANIA
ABB Romania, lider pe piata de energie si automatizari din Romania si membra a ABB Grup, a introdus o solutie Cisco de comunicatii unificate pentru a imbunatati procesele de lucru si a reduce costurile de comunicatii. Proiectul a implicat de asemenea modernizarea retelei IT si interconectarea a doua locatii ale companiei. Solutia a fost proiectata si implementata de Crescendo, partener Silver al Cisco in Romania.
Citeste sudiul de caz
BENEFICII MANAGED SERVICES
Cresterea eficientei si a productivitatii si, implicit, a competitivitatii afacerii Dvs. prin preluarea integrala sau partiala, de catre specialisti, a activitatilor de gestionare a infrastructurii IT&C poate fi obtinuta prin:
GARANTAREA CONTINUITATII AFACERII
Problema dependentei de resursele umane este rezolvata, fluctuatia personalului IT propriu nu mai genereaza intreruperi in asigurarea constanta a serviciilor, acest lucru fiind acoperit prin resursele proprii ale CRESCENDO. In plus, intreruperile planificate pentru personalul propriu IT (concedii de odihna, etc.) sunt eliminate definitiv prin asigurarea continuitatii desfasurarii activitatilor, garantata contractual. Caracteristica de furnizor complet, standardele si metodologiile aplicate ne permit organizarea eficienta a activitatilor, cu asigurarea continuitatii in prestarea serviciilor pentru partenerii nostri.
GARANTIA CALITATII SERVICIILOR IT PRESTATE
Procesul continuu de calificare si perfectionare, de crestere a competentelor tehnice a personalului propriu CRESCENDO, permit livrarea unor servicii de inalta calitate. Nivelul de suport contractat poate permite eliminarea neajunsurilor cauzate de intreruperile in functionarea sistemului IT&C, prin garantarea timpilor de remediere. Cresterea gradului de securitate privind accesul la informatiile afacerii proprii si eliminarea pierderilor de date. Cresterea competitivitatii prin utilizarea celor mai moderne tehnologii, propuse de specialisti in domeniu.
GESTIONAREA EFICIENTA A COSTURILOR
Controlul eficient al costurilor cu resurselor umane implicate, reducerea costurilor aferente administrarii, prin optimizarea de catre CRESCENDO a alocarii personalului tehnic pe arii de competente si, implicit, prin organizarea eficienta a acestora. Reducerea cheltuielilor si mentinerea acestora sub control, prin optimizarea sistemului IT&C si corecta dimensionare a acestuia, adaptat la nevoile proprii. Reducerea la minim a costurilor ascunse legate de mijloacele fixe si nu numai, implicate in buna desfasurare a activitatilor specialistilor IT proprii (mijloace de comunicare – telefon, mijloace de deplasare – masina, costuri de perfectionare, bonusuri, amenajare loc de munca), prin utilizarea resurselor CRESCENDO. Optimizarea gestionarii fondurilor destinate investitiilor in noi achizitii IT&C, prin contractarea avantajoasa a solutiilor propuse.
ADAPTAREA SOLUTIILOR LA DIMENSIUNILE/CERINTELE COMPANIEI
Competentele si experienta acumulata in 25 de ani de furnizare de solutii complexe, ne recomanda in rezolvarea punctuala, flexibila, a necesitatilor Dumneavoastra. Parteneriatele cu furnizori consacrati in domeniul IT&C reprezinta garantia furnizarii unor solutii adaptate nevoilor proprii, cu garantarea eficientei si scalabilitatii ulterioare a acestora. Solutiile oferite de CRESCENDO se pot dimeniona in functie de nevoile si dimensiunea companiei client, atfel incat costurile sa reflete nevoia reala. Putem ajuta deopotriva companiile foarte mari, dar oferim si pachete as a service ideale pentru organizatii mici si mijlocii, in special pentru cele care isi desfasoara activitatea in mai multe locatii.
Functie de necesitatile de afaceri si posibilitatile beneficiarului, abordarea CRESCENDO permite o structura extrem de flexibila.
Oferim pachete de servicii aplicabile asupra structurii IT&C a companiei client, pe unul sau mai multe sub-seturi ce compun aceasta infrastructura.