Cisco Romania premiaza echipa CRESCENDO - Crescendo
17699
post-template-default,single,single-post,postid-17699,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Cisco Romania premiaza echipa CRESCENDO

Cisco Romania premiaza echipa CRESCENDO

CRESCENDO, Casa de Solutii IT&C anunta primirea a doua distinctii importante in cadrul Cisco Partner Summit 2011, conferinta anuala dedicata celor mai importanti parteneri Cisco din România.

Distinctiile primite, “Virtualization Partner Of The Year” si “ Innovation Partner Of The Year” reflecta angajamentul CRESCENDO in a oferi valoare clientilor sai, prin solutii si servicii IT&C ce contribuie la cresterea performantei si scaderea costurilor.

Aceste premii recunosc performanta si realizarile noastre, ca partener Cisco in România. Prin proiectele desfasurate, echipa noastra a demonstrat ca detine o expertiza exceptionala si are capacitatea de a proiecta si implementa solutii avansate de comunicatii si ale integra cu tehnologiile altor furnizori de talie mondiala.” precizeaza dl. Costel Cristea, Communications Solutions Business Unit Manager.

Parteneriatul dintre CRESCENDO si Cisco dateaza din 2001, timp in care compania si-a sporit, an de an, numarul de competente si portofoliul de clienti. Compania este Cisco Silver Certified Partner si detine specializari avansate intr-o gama larga de solutii, inclusiv comunicatii unificate, wireless LAN, securitate, routing and switching, centre de date, infrastructuri de retea etc. Pentru toate acestea, CRESCENDO ofera servicii de design, instalare, intretinere si suport, astfel incât clientii companiei beneficiaza de cresterea productivitatii, scaderii costurilor, in conditiile unei infrastructuri IT&C performante.

De altfel, calitatea serviciilor si solutiilor livrate de CRESCENDO a fost incununata, an de an, prin obtinerea calificativului “Customer Satisfaction Excellence”, calificativ ce indica un nivel ridicat al satisfactiei clientilor, monitorizat constant prin mecanismul extern CSAT (Cisco Customer Satisfaction).

Fara Comentarii

Posteaza un comentariu