Solutia rezultata din cooperarea a doi lideri IT&C, Microsoft si Cisco, este folosita acum in premiera intr-un Call Center romanesc, dupa implementarea reusita de CRESCENDO. Managementul companiei a realizat ca pentru a veni in intampinarea nevoilor pietei, in cadrul Valoris trebuia replicat departamentul de Call Center din fiecare firma client, ceea ce implica unele dificultati in reproducerea mediului. Planul de afaceri Valoris prevedea o infrastructura IT performanta pentru sustinerea unei activitati intense, care sa aiba in centrul sau prioritatea majora a oricarei companii performante: clientul vizualizat la 360 grade.
CRESCENDO este certificata Cisco ATP (Authorized Technology Provider) – Unified Contact Center Enterprise (solutii de contact center unificate pentru companii mari). Astfel, CRESCENDO este singura companie IT&C romaneasca certificata sa ofere solutii Cisco Unified Contact Center Enterprise integrate cu Microsoft Dynamics CRM.
Participarea in programul ATP se face numai in baza invitatiei Cisco si presupune indeplinirea unor cerinte specifice, auditate ulterior de organismele de certificare Cisco. CRESCENDO a indeplinit toate criteriile necesare obtinerii certificarii, precum: specializarea in Cisco Advanced Unified Communication (Comunicatii Unificate Avansate); pregatirea si certificarea echipei tehnice in centrele de training Cisco, din Marea Britanie si SUA; dezvoltarea unui laborator propriu – cu rol de prezentare, testare, troubleshooting; toate acestea in conditiile mentinerii nivelului ridicat al satisfactiei clientilor – monitorizat constant prin mecanismul CSAT (Cisco Customer Satisfaction).