CONTACT

Customer Relationship Management

Mai mult ca oricand, a devenit o necesitate ca o companie sa isi cunoasca bine piata si clientii, comportamentul acestora, sa stie cat a investit in relatia cu fiecare client si ce venit a obtinut de la acesta. In egala masura pentru orice companie este critica eficientizarea proceselor sale de business (vanzari, marketing, suport clienti) in vederea mentinerii si/sau cresterii profitabilitatii acesteia.

Toate acestea sunt inglobate intr-un singur concept: CRM – Customer Relationship Management, un concept care ajuta la pastrarea unei bune relatii cu clientul prin optimizarea proceselor de business.

Microsoft Dynamics CRM 

Prin Microsoft Dynamics CRM obtineti toate instrumentele necesare pentru a crea si mentine o imagine completa, de 360 de grade, asupra tuturor interactiunilor cu clientii Dvs. Din punct de vedere functional, solutia contine trei module pers onalizabile, care va sustin activitatea pe parcursul tuturor interactiunilor cu clientii si partenerii:

  • Vanzari – Concentrati-va pe oportunitatile potrivite pentru a optimiza vanzarile
  • MarketingAtrageti potentiali clienti prin campanii de marketing de succes
  • Customer ServiceCresteti satisfactia clientilor  prin servicii prompte, relevante şi personalizate
  • xRM (Anything Relationship Management) - Cresteti valoarea tuturor relatiilor gestionate de organizatie cu partenerii sai

Astfel, obtineti progrese consecvente si masurabile in toate procesele de business, ceea ce va ajuta compania sa atinga nivelul de performanta dorit.

In calitate de partener Microsoft Dynamics CRM,  echipa CRESCENDO detine competente dovedite in personalizarea, configurarea si implementarea de solutii de business avand la baza Microsoft Dynamics CRM.

In cei peste 10 ani de implementari CRM, am acumulat know-how-ul necesar pentru a adapta CRM-ul la specificul afacerii Dumneavoastra. Companii din industrii precum: Financiar Bancar, Call Center, Servicii Publice, Media, IT au optat pentru serviciile oferite de CRESCENDO.

Microsoft Dynamics CRM OnLine

Prin varianta in cloud a solutiei Dynamics CRM, ce poate fi accesata ca serviciu in regim de “pay-as-you-go”, cresteti productivitatea afacerii si  imbunatatiti relatiile dintre oameni, procese si sisteme organizationale diferite.

Serviciul ofera aceleasi functionalitati si instrumente ca si varianta On-Premise (achizitionata si instalata in infrastructura IT pe care o detineti), insa cu urmatoarele beneficii suplimentare:

  • Vizibilitate imediata in business: implementare rapida in relatie  stransa cu necesitatile companiei.
  • Management simplificat: diminuarea efortului de a administra mai multi vendori sau resurse interne de suport datorita serviciilor permanente de monitorizare si mentenanta asigurate chiar de furnizorul serviciului.
  • Calitate superioara a serviciilor: atingerea unei disponibilitati cu un inalt coeficient de siguranta (99.9% garantat prin SLA – Service Level Agreement).
  • Flexibilitate: scalarea in sus sau in jos a numarului de utilizatori in functie de necesitatile companiei, de contextul de piata si de personal de la un moment dat.
  • Acuratetea previziunii costurilor: transformarea cheltuielilor pentru investitii (CAPEX) in cheltuieli operationale predictibile luna de luna (OPEX).

Microsoft Dynamics CRM OnLine utilizeaza un program de plata online de tip self-service care permite administrarea simpla a platilor, extinderea cu usurinta a numarului de licente si a capacitatii de stocare. Procesul de comanda este direct si nu necesita un numar minim de licente in cadrul comenzii initiale. Termenul de subscriptie este de 12 luni (1 an) iar facturarea se face lunar in perioada abonamentului, plata efectuandu-se prin card bancar.