La VB Leasing nu exista intrebari fara raspuns! - Crescendo
17423
post-template-default,single,single-post,postid-17423,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

La VB Leasing nu exista intrebari fara raspuns!

La VB Leasing nu exista intrebari fara raspuns!

Datorita noului Call Center implementat de catre specialistii casei de solutii CRESCENDO, la VB LEASING a crescut volumul de comunicare cu clientii cu aproximativ 35%

BUCURESTI, Romania – 10 Martie 2009 – Casa de solutii CRESCENDO anunta ca, VOLKSBANK LEASING, companie specializata in servicii financiare, aflata in topul companiilor de profil din Romania, a ales in 2008 solutia de comunicatii integrate Cisco Unified Contact Center Express in varianta ENHANCED, pentru a putea raspunde cat mai eficient solicitarilor diverse ale clientilor sai. Solutia a fost particularizata, conceputa si implementata de CRESCENDO, casa de solutii IT&C – Cisco Silver Partner.

Maturizarea pietei de leasing din Romania si evolutia economica actuala determina ca succesul sa rezide in calitatea serviciilor si a relatiei cu clientii. VB LEASING a cunoscut o crestere rapida, in 2008, cu aproximativ 20% fata de anul precedent. Pe fondul acestei dezvoltari a crescut numarul de clienti si de contracte, si evident nevoia de comunicare, moment in care s-a simtit relativ repede nevoia unui Call Center profesional, a unui sistem mult mai performant de prioritizare si alocare a apelurilor cu rapoarte care sa furnizeze rezultate cu dimensiunea reala a solicitǎrilor clientilor.

Decizia de a investi in calitatea serviciilor orientate catre cel mai important pilon al companiei, clientii, s-a dovedit a fi una corectǎ. Noul Call Center a sporit cu mult randamentul angajatilor, a ridicat nivelul de eficientǎ pentru intreaga companie si a oferit clientilor in primul rand servicii a caror calitate se afla peste nivelul pietei. Comunicarea intre VB Leasing si clientii sai a crescut cu 35% fatǎ de perioada anterioarǎ. Nivelul de satisfactie a acestora s-a regǎsit ulterior in primul rand in rezultatele financiare de sfarsit de an, VB Leasing inregistrand un profit aproape triplu fata de 2007.

“Am ales  CRESCENDO datorita experientei si referintelor sale excelente in implementarea de solutii de Call Center. Alegerea s-a dovedit inspirata deoarece solutia a rǎspuns exact cerintelor si asteptarilor noastre, si a fost implementata in timpul planificat initial” precizeaza Paula Buse, Project Manger la VB LEASING.

Prin intermediul solutiei furnizate de CRESCENDO, distribuirea apelurilor pe operatori este optimizata, iar clientii VOLKSBANK LEASING, companie a carei ofertǎ de servicii de leasing este orientata cǎtre game diverse de obiecte, pot sa sune acum la orice ora pentru a afla pe loc detaliile dorite.

“Pe langa gestionarea si rutarea inteligenta si usor adaptabila a apelurilor, aceasta solutie aduce un avantaj major prin componenta de IVR (Interactive Voice Response), un sistem complex care poate servi clientul in orice moment, inainte de a ajunge la operator, chiar si in afara orelor de program.” a explicat Dan Agache, Senior Consultant Crescendo.

Informatiile pre-inregistrate il indruma automat pe client, ii ofera raspunsuri la cele mai frecvente intrebari legate de vanzari, inmatriculari, imputerniciri, oricand, inclusiv noaptea, la orice ora.

“Cred ca beneficiul cel mai important al noului nostru Call Center este comunicarea mai usoara si facilitarea interactiunii cu clientii nostri. Acum avem o rata mult mai mica de apeluri pierdute, sub 10% si putem sa-i apelam ulterior pe acei clienti. Si o facem!” a declarat Cristina Stefanescu, Client Service Manager, VB LEASING.

Datorita implementǎrii noului Call Center a crescut volumul de comunicare cu clientii si in mod automat si nivelul de multumire a acestora. Totodata managementul beneficiaza acum de un set de rapoarte ce rǎspund diferitelor cerinte de business si sprijina organizarea cat mai eficienta a noului Call Center si a intregii activitati a companiei.

“Iar, ca beneficiu final pentru clienti, Call Center-ul aduce promptitudinea si viteza noastra de reactie, la nivelul solicitat de clienti. Consideram acest Call Center ca fiind un proiect de mare succes, care ne-a depasit asteptarile” a declarat Claudiu Ganea, Call Center Manager la VB LEASING.

Despre VOLKSBANK LEASING

VOLKSBANK LEASING RO se afla in topul companiilor de profil din Romania si este prezenta pe piata locala a serviciilor financiare cu un sediu central la Bucuresti si 12 filiale –Timisoara, Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Craiova, Oradea, Baia Mare, Pitesti, Sibiu, Bacau si Braila.VB LEASING RO, care isi bazeaza activitatea pe experienta grupului austriac din care face parte (Österrechische Vokbanken AG), are ca unul dintre obiectivele majore, adaptarea permanenta la nevoile clientilor sai. Pentru a le facilita succesul in afaceri, VB LEASING ofera acestor clienti solutii financiare competitive la standarde inalte. Oferta de servicii de leasing a companiei este structurata pe trei domenii de activitate: pentru automobile si autovehicule utilitare, pentru camioane si utilaje pentru constructii si pentru restul tipurilor de echipamente (pentru prelucrarea lemnului, a plasticului sau metalului) sau pentru linii de productie. Ponderea cea mai mare in activitatea companiei o detin la momentul actual finantarile de autovehicule .

 

Fara Comentarii

Posteaza un comentariu