Solutie QlikView la Humanitas - Crescendo
16900
post-template-default,single,single-post,postid-16900,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Solutie QlikView la Humanitas

Solutie QlikView la Humanitas

Casa de solutii IT&C a implementat in luna mai 2007, in cadrul Grupului Humanitas, solutia de tip Business Intelligence QlikView, bazata pe o tehnologie revolutionara, de ultima ora. De acum, managerii grupului isi pot fundamenta deciziile pe informatii corecte, actuale si primite rapid, in rapoarte usor de inteles si de prelucrat.

Situatia initiala

Grupul Humanitas reuneste firme precum Editura Humanitas, Librariile Humanitas, Humanitas Multimedia. Datorita expansiunii sale, inregistrate in ultimii ani, procesele de afaceri au devenit complexe, structura manageriala ajungand sa aiba nevoie de un instrument puternic de masurare, monitorizare si urmarire a proceselor cheie de afaceri ale grupului. Pe fondul inaspririi conditiilor concurentiale, managerii trebuie acum sa raspunda unei game variate de provocari. Ei trebuie sa rezolve probleme complexe, cu implicatii in multiple planuri. Reactiile lor la cerintele pietei, ale afacerii, trebuie sa fie si rapide, dar si cele mai potrivite, “din prima incercare”, deseori o a doua sansa fiind rara sau inexistenta. Ei trebuie sa obtina rezultate pe termen scurt, dar sa aiba si o orientare pe termen lung.

Solutia

Solutia QlikView promovata de CRESCENDO este realizata de firma suedeza QlikTech. Aceasta companie este – asa cum a rezultat dintr-un studiu IDC – furnizorul de software de tip Business Intelligence cu cea mai rapida crestere din ultimii trei ani si are la aceasta data peste 5000 de clienti in 86 de tari.

Implementarea solutiei QlikView in cadrul companiei Humanitas a scos in evidenta cateva dintre punctele forte ale aplicatiei. Printre acestea se numara timpul rapid de implementare – clientii folosesc QlikView in mai putin de 30 de zile de la inceperea implementarii, iar in cazul Humanitas acest termen a fost redus la numai o saptamana !

De asemenea, solutia prezinta o mare usurinta in utilizare, astfel ca utilizatorii finali nu au nevoie de o pregatire de specialitate. Apoi, flexibilitatea QlikView face sa poata fi realizate analizele datelor pe un numar nelimitat de formate.

Si, nu in ultimul rand, tehnologia AQL permite prelucrarea in timp real a unui volum de nu mai putin de doua miliarde de inregistrari, avand o capacitate de procesare impresionanta.

Succesul implementarii de catre Casa de solutii CRESCENDO a acestei solutii de Business Inteligence a facut ca Humanitas sa solicite o suplimentare cu 60% a numarului de utilizatori stabiliti initial in termen de numai o luna de la lansarea in utilizare.

Managementul Humanitas a inteles de la bun inceput ca suntem partenerul lor pe termen lung. Solutia propusa de noi se potriveste perfect nevoilor structurii de management a oricarei companii. Implementarea QlikView este rapida, la fel cum este si recuperarea investitiei. Ne diferentiem de alti jucatori din piata prin competentele complementare cu care venim in sprijinul clientilor. Experienta indelungata asigura expertilor nostri un cumul de competente transferabile de la o solutie la alta, care aduc plusul de calitate sistemelor construite, indiferent de provenienta componentelor: aplicatii software de tip ERP, CRM, respectiv infrastructura software, de comunicatii si hardware aferente.”, a precizat Marius Tulea, Director General CRESCENDO.

Beneficii

Prin implementarea solutiei de Business Inteligence, CRESCENDO a venit tocmai in intampinarea cerintelor crescande ale managerilor Grupului Humanitas.

“Tinta noastra a fost implementarea unei solutii performante, care sa se constituie intr-un real ajutor in activitatea de zi cu zi a managerilor nostri. Calitatile produsului software propus de CRESCENDO, precum si profesionalismul de care a dat dovada echipa implicata in acest proiect ne face sa consideram ca alegerea noastra a fost cea corecta”, a declarat domnul Nicolae Ciurea, Director General Executiv in cadrul grupului Humanitas.

Avantajele QlikView fata de alte solutii informatice din aceeasi categorie provin din schimbarea modului de organizare si procesare a datelor. Astfel, la aceasta solutie, s-a renuntat la tehnologia OLAP (On Line Analytical Processing), in favoarea uneia noi: AQL (Associative Query Logic), aceasta fiind o tehnologie revolutionara, ce elimina necesitatea construirii unui Baze mari de date – asa numitele data warehouse. Sistemul permite, la aceasta solutie, conectarea directa la datele sistemelor operationale. De asemenea, exista posibilitatea conectarii la orice sursa de date (ERP, CRM, Microsoft Office), reusindu-se astfel unificarea “insulelor” informationale generate de multimea de aplicatii independente folosite in cadrul companiei.

 

Fara Comentarii

Posteaza un comentariu