Solutie Cisco de Comunicatii Unificate la ABB Romania - Crescendo
17409
post-template-default,single,single-post,postid-17409,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Solutie Cisco de Comunicatii Unificate la ABB Romania

Solutie Cisco de Comunicatii Unificate la ABB Romania

Bucuresti, 26 noiembrie 2009 ABB Romania, lider pe piata de energie si automatizari din Romania si membra a ABB Grup, a introdus o solutie Cisco de comunicatii unificate pentru a imbunatati procesele de lucru si a reduce costurile de comunicatii. Proiectul a implicat de asemenea modernizarea retelei IT si interconectarea a doua locatii ale companiei. Solutia a fost proiectata si implementata de CRESCENDO, partener Silver al Cisco in Romania.

Elemente principale:

  • Sistemul adoptat de ABB este o solutie integrata de comunicatii de voce bazata pe IP, care a implicat reconfigurarea retelei informatice, designul si implementarea unui sistem de telefonie IP, o solutie de mesagerie vocala si o componenta adaugata de wireless.
  • Proiectul raspunde la doua cerinte cheie ale ABB: de a oferi o solutie de comunicatii unificate cu servicii de voce bazate pe IP pentru angajatii aflati in locatii diferite, ale caror nevoi de comunicare sunt foarte mari si care au nevoie de un numar extern personal, precum si de a oferi acces wireless in locatiile ABB, incluzad o zona pentru angajati si una pentru vizitatori, cu acces diferentiat la resursele retelei (acces complet pentru angajati si limitat pentru vizitatori). De asemenea, compania a cautat un sistem de ultima generatie, care sa permita protectia investitiei pentru cel putin cinci ani, sa fie flexibil si scalabil, precum si usor adaptabil nevoilor viitoare.
  • In plus, solutia permite ABB Romania sa isi reduca cheltuielile de comunicatii, economiile estimate datorita utilizarii noului sistem fiind de pana la 40%.
  • Proiectul a presupus designul si implementarea unui sistem Cisco de comunicatii unificate cu voicemail individual si un sistem IVR (Interactive Voice Response). Facilitatea IVR a fost configurata astfel incat clientii sa poata fi deserviti in orice moment, chiar in afara orelor de program, fara interventie umana, chiar inainte ca apelul sa ajunga la operatorul de la receptie. Pot fi adaugate mesaje pre-inregistrate, personalizate in functie de momentul zilei sau al anului.
  • Solutia, functionala din aprilie 2009, a fost proiectata si implementata de CRESCENDO, partener Cisco Silver Certified Partner in Romania in mai putin de o luna, evitand astfel orice pierderi de productivitate. Sistemul conceput de CRESCENDO pentru ABB Romania permite integrarea ulterioara cu operatiunile regionale ale companiei cum este cea din Bulgaria, care folosea deja solutiile Cisco de comunicatii unificate.
  • Din perspectiva tehnica, una dintre cerintele specifice a fost de a configura Survivable Remote Site Telephony (SRST) pentru un grup specific de angajati ai ABB. Aceasta facilitate, configurata pe un gateway de voce, permite utilizarea telefoanelor IP chiar in cazul in care sistemul pierde conexiunea IP de la furnizorul de servicii internet, si ofera disponibilitatea sistemului de mesagerie vocala Cisco Unity Express.
  • Pentru simplificarea accesulu la mesageria vocala, telefoanele IP au fost configurate astfel incat utilizatorii pot accesa o pagina de autentificare cu o singura apasare pe buton, direct din ecranul telefonului IP. Dupa autentificare, utilizatorul isi poate administra casuta vocala, care dispune de numeroase facilitati.
  • Telefoanele Cisco Unified IP au fost configurate cu o functie de economisire a energiei: daca sunt utilizate, ele raman in modul standby pana in momentul in care utilizatorul initiaza o interactiune. Astfel consumul de energie poate fi redus cu 50-60% pentru un telefon.

“Solutiile de colaborare Cisco permit o noua modalitate de lucru, bazata pe mobilitate, flexibilitate si colaborare intre angajati. Implementarea de la ABB Romania dovedeste din nou valoarea solutiilor noastre integrate de comunicatii unificate”, a spus Cristian Popescu, Director General interimar, Cisco Romania.

„Pe masura ce nevoile de comunicatii ale ABB Romania au crescut semnificativ, investitia intr-o solutie care sa asigure un flux de informatii continuu intre sediul central si celelalte locatii a devenit obligatorie”, a spus Calin Ardelean, IS Manager ABB Romania. „Solutia aleasa ne-a oferit beneficii imporante: productivitate sporita, costuri mai mici, protectia investitiei si o perioada de implementare de maximum 30 de zile.”

“Echipa noastra a oferit design-ul tehnic si a implementat solutia Cisco. Competentele si experienta acumulate de specialistii nostri in implementarea de solutii de comunicatii, precum si produsele de inalta calitate ale Cisco ne-au ajutat sa raspundem nevoilor clientuluiin intervalul de timp cerut. Acum, solutiile Cisco de comunicatii unificate permit ABB sa sporeasca productivitatea si sa isi mentina avantajele concurentiale” – a spus Costel Cristea, Communications Business Unit Manager CRESCENDO.

 

Tag-uri:
Fara Comentarii

Posteaza un comentariu