Serviciile de call center, obiectiv strategic in banking - Crescendo
17236
post-template-default,single,single-post,postid-17236,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Serviciile de call center, obiectiv strategic in banking

Serviciile de call center, obiectiv strategic in banking

Piata serviciilor de call center din sectorul financiar-bancar se indreapta tot mai mult catre zona de „collection” – dupa cum numesc specialistii recuperarea debitelor. Aceasta activitate angreneaza un volum de resurse tot mai mare la nivelul bancilor si institutiilor creditoare, devenind principalul motor al cererii de servicii de call center venite din acest sector.

Unul dintre cele mai importante canale in activitatea de recuperare este contact-center-ul, in special pentru „soft collection” (instiintarea clientilor privind plata datoriilor, depasirea termenelor de plata, recuperarea debitelor pe cale amiabila etc.). Totodata, se incearca o imbunatatire continua a serviciilor oferite prin call center, prin extinderea acestora si cresterea calitatii.

(….)

O noua solutie contact-center la Volksbank

Una dintre bancile care in ultimul an a derulat un proiect pentru dezvoltarea contact-centerului este Volksbank. S-a urmarit o imbunatatire a intregului sistem de comunicatii, de la cresterea disponibilitatii acestora si optimizarea costurilor, in paralel cu cresterea productivitatii echipei bancii si gradului de satisfactie a clientilor.

Solutia a fost furnizata si implementata de Crescendo si a cuprins trei module: Cisco IP Telephony, Cisco Unified Contact Center Enterprise, precum si solutia Zoom CallRec de inregistrare a apelurilor. Noul contact-center permite astfel rutarea inteligenta a apelurilor catre resursa cea mai avizata din organizatie, oriunde s-ar afla, cat si outbound (apeluri efectuate), prin apelarea automata a listelor de clienti presetate sau a tuturor numerelor de telefon atribuite unei persoane si rutarea apelului catre agent numai in momentul in care este recunoscuta o voce umana, suporta lista de tip „do not call”, personal call-back, import sI modificare de campanii in mod dinamic. Ca unul dintre rezultatele implementarii noii solutii de contact-center, exemplifica specialistii Crescendo, banca a obtinut o crestere cu pana la 35% a eficientei departamentului de colectare a debitelor.

„Solutiile de contact center au devenit in ultimii ani un ‘must-have’, daca vrei sa ai o evolutie concreta in relatiile cu clientii, daca vrei sa stii ce trebuie imbunatatit ca sa castigi si mai ales cum. Am constatat, intr-unul dintre proiectele din domeniul bancar, ca implementarea conceptului si a instrumentelor de contact center pot face schimbari majore in modul in care banca isi trateaza prospectii si clientii”, a declarat Costel Cristea, Communications Business Unit Manager in cadrul CRESCENDO.

 Citeste  intregul articol aici: Serviciile de call center, obiectiv strategic in banking

 

Fara Comentarii

Posteaza un comentariu